DISKUZE K ČLÁNKU Button: F1 se musí v roce 2017 více zaměřit na mechanickou přilnavost

Formule 1 se podle Jensona Buttona musí zaměřit na zvýšení maximální přilnavosti, aby nedošlo ke zhoršení předjíždění. Na velkou změnu v pravidlech od roku 2017 se už těší, protože týmům vzadu poskytne příležitost pro stažení náskoku těch nejlepších.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Button: F1 se musí v roce 2017 více zaměřit na mechanickou přilnavost

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 05.01.2016 15:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Cooper (Hlasovalo 7 lidí) 04.01.2016 17:16
Nějak moc nechápu ten předposlední odstavec s tím… »
» Cooper (Hlasovalo 6 lidí) 05.01.2016 14:46
dík za info. S tou koncovkou vejfuku jsem to… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 05.01.2016 08:39
Tam nejde o ladění koncovky výfuku, ale o to, že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Cooper

    Cooper

    188.120.212.XXX
    Nějak moc nechápu ten předposlední odstavec s tím zvukem? jak přesně to F1 pomůže? jako že když už nedáváme do aut motor , začnem tam dávat aspoň koncovku vejfuku? si připadám jako před xlety na tuning party na ty vytuningovaný 1,3l s koncovkou vejfuku... jinak chápu že se mnou milovníci aut na baterky nebudou souhlasti protože tohle je přece "nejlepší motor všech dob" i když to vlastně není motor ale Hybrid tak s tím by se asi dalo souhlasit "nejlepší hybrid všech dob" ale honit zvuk motoru vejfukem je něco co mě trhá uši ...

    + 7 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Tam nejde o ladění koncovky výfuku, ale o to, že letos budou dvě nebo tři (jedna až dvě přímo z waste-gate). Dramaticky to zvuk nezmění, podle prvních ohlasů je ale rozdíl poznat.

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Cooper

        Cooper

        188.120.212.XXX
        dík za info. S tou koncovkou vejfuku jsem to myslel s velkou nadsázkou :-) takže jestli jsem to teď správně pochopil je předělané celé vejfukové potrubí okolo turba. A důvod té změny je větší výkonost nebo zvuk?

        + 6 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama