DISKUZE K ČLÁNKU Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzvou

Technický ředitel Toro Rosso James Key přiznává, že přechod od Renaultu k Hondě není kvůli odlišnému rozvržení a rozměrům obou pohonných tak jednoduchý. Tým se během zimy snaží především o to, aby úprava šasi neměla negativní dopad na jejich aerodynamiku. Kromě toho také řeší změnu převodovky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzvou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 20.12.2017 11:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 15.12.2017 11:12
V případě, že by v tom byl nevýhodnější Renault,… »
» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 15.12.2017 16:51
Může v těch zklamáních pokračovat. »
» uzivatel002995 (Hlasoval 1 člověk) 15.12.2017 10:20
Bylo by vcelku zajimave, kdyby se k celkovemu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adi

    Adi

    212.96.178.XXX
    Myslím, že určo máš zákazníky jako jsem já. 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Jestli to mělo být na mne, tak fakt nemám. Když něco podělám, zákazník se ozve a já se omlouvám. Že by zákazník poslouchal a dělal, co si já přeju, to se mi fakt ještě nestalo. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Bylo by zajímavé slyšet, přechod ke kterému motoru je problematičtější. McLaren totiž přesně to samé zažíval před třemi roky a vlastně to zažívá znova, protože jde k Renaultu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002995

    uzivatel002995

    89.111.73.XXX
    Bylo by vcelku zajimave, kdyby se k celkovemu rozvrzeni, velikosti kompletni jednotky pro zastavbu do sasi vyjadrili oba odberatele, jak McL, tak TR a to k obouma jednotkam, tzn. Renault a Honda.
    Ktera z jednotek ma dle nich spise nejake vyhody, ktera spise nevyhody atd. Ktera je proste pro zastavbu dle nich vhodnejsi, ktera jim vyhovovala vice.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Vzhledem k výkonové výhodě Renaultu bychom od McLarenu slyšeli jen superlativa. Ale souhlas, že by to bylo určitě zajímavé. 04

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      V případě, že by v tom byl nevýhodnější Renault, tak se to říct nesmí. To by bylo hanobení partnera a nedostali by žádné náhradní díly. 12

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama