DISKUZE K ČLÁNKU Pneumatiky budou ve 3 závodech o 1 kg lehčí. Proč Pirelli změní hloubku jejich běhounu?

Pirelli prozradilo, že se chystá změnit hloubku běhounu svých pneumatik ve třech letošních závodech, aby dosáhla jejich změkčení. Jedná se o reakci na velmi rychlé časy a nový povrch vybraných okruhů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pneumatiky budou ve 3 závodech o 1 kg lehčí. Proč Pirelli změní hloubku jejich běhounu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 12.04.2018 16:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jiras (Hlasoval 1 člověk) 09.04.2018 19:58
7 druhů pneu do sucha a stejně musejí dělat… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • fifo

    fifo

    213.94.78.XXX
    to je len preto lebo o to poziadal mercedes. je to riadne fauxpas. To sme kde ze pirelli bude robit pneumatiky take ake povie mercedes.
    jeto hnus velebnosti 10

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    194.228.76.XXX
    Mam dotaz, myslite, ze ten pokriveny rafek na jednom miste toho zadniho kola u Verstappena byl zpusoben skutecne tim narazem do Hamiltona, nebo to vzniklo az nasledne po defektu?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Ideální by bylo mít tři druhy suchých pneumatik, měkká, střední a tvrdá. Bylo by jen na týmech, které si v závodech vyberou.
    K tomu bych přidal pravidlo povinných tří zastávek, aby se jezdci nemuseli ptát inženýrů jak rychle si mohou dovolit jet s ohledem na opotřebení. Při třech zastávkách by mohli by jet jezdci všechny stinty na plno. Docela zajímává míchanice by tak mohla vzniknout i v Monaku, kde jinak závod může ovlivnit jen jediná zastávka.
    Za stávajících pravidel je totiž každá zastávka nad rámec nutnosti příliš velký luxus a v drtivé většině závodů se vyplatí jezdit pomaleji s ohledem na opotřebení a hlavně na co nejmenší počet zastávek, obvykle na jednu. Je to dáno tím, že se zákazem tankování, zmizel bonus v podobě jízdy s lehčím vozem při použití více zastávkové strategie.

    Dalším bonusem by byla i možnost vrátit se do závodu těm jezdcům, který např. kolidovali a museli do boxů mimo ideální rámec dnešních zastávek. Místo nějakého pětadvaceti sekundového trestu v podobě zastávky navíc, by jen by úměrně prodloužili zbývající tři stinty.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jiras

    jiras

    188.75.128.XXX
    7 druhů pneu do sucha a stejně musejí dělat nějaké změny? Pokud se tedy pneu málo opotřebovávají a hodně zahřívají, tak mají zvolit měkčí směs. Třeba to Španělsko začíná od třetí úrovně.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel003386

    uzivatel003386

    89.203.246.XXX
    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • badys

    badys

    46.13.68.XXX
    Pokud změna zajistí , že během každého závodu bude nucen každý pilot minimálně dvakrát navštívit mechaniky s výměnou svých gum , budu jenom rád a tleskat.
    Pro atraktivitu závodu by to bylo jenom dobře. S jednou výměnou za celý závod je to dost nuda.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama