Vešla se pod řádek s pořadovým číslem 76, bereme-li v úvahu jen ty, které mohou být klasifikovány v Global Assistance Mezinárodním mistrovstvím ČR. K nim totiž můžeme ještě přičíst čtyři týmy historických vozidel, která se účastní jen Poháru pořadatele, totéž platí i o vozu kategorie S 1, jímž je Škoda Fabia Kit Car Vlastimila Brůžka bez mezinárodní homologace.
Startovní čísla a pořadí budou teprve na programu jednání ředitelství, zatím jsou posádky seřazeny jen v abecedním pořadí. Hodně přihlášek dorazilo do třídy A 5, celkem 15. S výjimkou Dohnalova pola jde výhradně o škodovky, ve stále větší míře se prosazují fabie. Včetně vozidla plzeňského nezmara Františka Markvarta.
Bude třináctka šťastná nebo nešťastná? Ve třídě A 6 jak pro koho, tolik je totiž přihlášených. To je nebývale hodně, konkurence je tu skutečně velmi kvalitní. V čele s Petákem, Tlusťákem a Minaříkem nastoupí na start opět to nejlepší, co v Čechách máme. Plzeňské ROTO se podruhé představí s oběma vozy Fiat Punto S1600 (druhé osedlá opět Jiří Skoupil), českou špičku doplňuje Estonec Jaan Mölder.
Ze šesti vozů A 7 je už polovina dieselů, zatím výhradně škodovky. Poněkud překvapivě se do třídy přihlásil i Miroslav Fišer s obstarožním VW Golf, nespolehlivou fiestu tedy protentokrát nechá doma. O vůz tohoto provedení ale nepřijdeme, pojede v A šestkách se Zedníkem a Pražákem.
Nejslabší třídu N 1 obsazují hlavně Jihočeši, sešlo se tu celkem sedm přihlášek, což je na poslední dobu nebývalý počet. Kromě škodovek obou typů bychom měli vidět i Suzuki Ignis, VW Polo (Rakušan Pfeiffer startuje tentokrát za pořádající ČK Motosport) a ne už právě nejmladší Peugeot 106 Rallye.
Enkových šestnáctistovek jsme byli v minulosti zvyklí vídat víc, Převládají pochopitelně Hondy Civic VTi, doplněné VW Polem manželů Trojanových, znovu v barvách ČK Motosport. Celkem je do třídy N 2 přihlášeno pět vozidel.
Pohled o třídu výš není vůbec radostný. Každý, kdo dojede, dostane při efektním vyhlašování výsledků v sobotu večer na rampě pod krumlovským zámkem, pohár. Tři vozy, tři značky: Alfa Romeo, Peugeot, Honda.
Naopak velkých enek můžeme čekat celkem pětadvacet. Ze špičky neschází vůbec nikdo, plejádu Mitsubishi vedou Pech a Kresta, v seznamu figuruje celkem sedm vozů Subaru, což je určitě příjemné zjištění. Téměř každé třetí auto bude tedy jiné než z „poháru mitsubishi.“ Víc než polovinu účastníků třídy N 4 tvoří devátá evoluce Mitsubishi, celkem jich je přihlášených třináct. Tak rychlou výměnou jednotlivých typů se nemůže pochlubit žádná jiná země, větší procento devítek jede jen mistrovství světa.
Celkově není přihlášených stovka, jak jsme byli zvyklí z minula, ale i tak se sejde bohatá a hlavně skvělá konkurence. Roztříštění republikového šampionátu nese své ovoce, přesto bude v Krumlově výrazně bohatší účast než na předchozí Šumavě.
Do seznamu startujících není samozřejmě zahrnuto osm vozů skupiny B. Se vzácnými vzpomínkami na zlatou éru osmdesátých let přijede italský Rally Club Sandro Munari.
Rallye Český Krumlov má ještě jednu dodatečnou uzávěrku přihlášek 22. dubna, ale posádky, které se do tohoto termínu teprve přihlásí, už nebudou figurovat ve startovní listině vydané s oficiálním programem a také dostanou startovní čísla mimo běžný sled.