Za ním se pak poměrně blízko sebe řadili Henning Solberg, Urmo Aava a Jarri-Matti Latvala. Poslední dvě bodované příčky v průběžném pořadí okupovali Chris Atkinson a Mikko Hirvonen. Dalo se očekávat, že první na trati budou ztrácet kvůli nezpevněnému povrchu a „čištění trati“.
Přesně tak to bylo i na první RZ dne – přes 30 km dlouhé RZ 8. Nejrychleji zajeli Hirvonen a Latvala, následovala obě Subaru a Citroeny dosáhly až pátého a šestého času (Loeb ztratil 16s). Latvalovi se podařilo vystoupat na čtvrté místo a P. Solberg se začal dotahovat na druhého Sorda.
RZ 9 přinesla pro Sebastiena Loeba nepříjemný defekt a ztráta přes 30 sekund ho připravila o vedení v soutěži. Petter Solberg se tak dostal doslova na dostřel k druhému místu. Problémy se nevyhly ani Hirvonenovi, který poškodil po nárazu zadkem auta brzdy a zavěšení. Posádka se pokusila o opravu a na další zkoušce se pak propadli až na osmé místo. Ještě hůře dopadl Chris Atkinson. Jeho Subaru odmítlo poslušnost a už se nerozjelo. Pravděpodobně nastoupí zítra v rámci Superally.
RZ 10 byla nejkratší z první poloviny dnešní etapy a tak časové rozdíly nebyly nijak výrazné. Přesto se dokázal Latvala přiblížit P. Solbergovi již na 2 vteřiny a uvidíme ve zbytku dne nejpíš pěkný souboj. Situace před nimi se ustálila a Dani Sordo je tak po deseti rychlostních zkouškách ve vedení. Na druhého Loeba má náskok 16 vteřin.
Komerční sdělení