Na RZ 6 Kunčické asi dva kilometry před cílem je prudké pravé odbočení ze široké na úzkou asfaltovou cestu, pak následuje levá zatáčka (L3) a dále po asi 10 metrech roviny mezi dvě lípy z kopce k cíli.
Mezi onou levou a lipami se náhle Fiat dostal na nerovnostech do smyku, a jezdec kontroval, ale nepodařilo se to. Fiat brnknul levým předním kolem o statnou lípu, kolo urazil a pravým předním kolem směřoval na lípu po pravé straně. Ta byla na břehu. O ten auto zakoplo a po přemetu přes střechu přistálo na kolech ve směru jízdy. Vůz se však ještě nezastavil a ryl asfalt dalších pár metrů.
Posádka nezraněna. Jezdec se podle jeho slov jen praštil do hlavy. Oba byli lehce otřeseni. Chvíli trvalo než se podařilo posádky další vozů zpomalit a zastavit.
Vůz se v době havárie pohyboval podle slov jezdce asi 120 km/h. Bylo velké štěstí, že na ony dvě statné lípy nešli čelem nebo bokem. To by byly následky fatálnější.
Zajímavostí bylo, že někdo z pořadatelů, vedoucího RZ nebo někdo takový přijel a chtěl auto na smyka odtáhnout někam pryč, což jezdec po právu rezolutně odmítl. Kvůli dalšímu možnému poškození vozu za osm milionů se nedivím. Překvapující je také to, že nepřijel nikdo z lékařů, jen pro kontrolu posádky. Proběhl telefonický kontakt a asi to nebylo nutné.
Pohled na rovinu mezi lípy. Zde došlo ke smyku. O lípu vlevo uraženo LP kolo, o lípu vpravo zakopnutí a bouda.
Bezprostředně po havárii
Počátek havárie je v pozadí tam, kde je spolujezdec, asi 10 metrů za ním.
Levé přední kolo skončilo asi ještě pět metrů vlevo od vozu