Rally Český Krumlov je tradiční soutěží. Jak hodnotíš formát soutěže? Přece jen hodně přejezdů, ale vyvážené dlouhými a kvalitními rychlostkami..
L.P.: Krumlov tradičně perfektní, hlavně retardéry z velkých balíků slámy jsou super. Škoda počasí …
Na onboardech z Krumlova je vidět, že druhý průjezd vložkami byl díky počasí spíše na šotolinové gumy.
L.P.: Máš pravdu, ale já vyrazil na mediích snad jako jediný… k tomu ne zrovna moc dobře zvolené nastavení podvozku a k tomu špatně svítící rampa. Sice jsem ji doma předělával, ale pořád to není ono. Taky snad příště v dešti vymyslím lepší nastavení podvozku. Rampu pojedu určitě starou z maxe. Tu jsem vyráběl sám, z onboardů je vidět, že funguje líp než originál.
Na druhém průjezdu Kohoutem jsi se potkal s dřevěnou srnkou. Jak k tomu došlo a v jakém stavu je auto?
L.P.: Prostě jsem šel pozdě na brzdy a už to bylo… je to vidět na onboardu. Auto je potlučené, ale ne nějak zásadně. V podstatě vlastni silou, i když bez zadního kola, vyjelo na vozík.
Onboard z havárie najdete ZDE
Už koncem týdne tě čekají Hustopeče. Startuješ zde pravidelně. Jak se ti líbí soutěž mezi vinicemi?
L.P.: Startoval jsem tu pokaždé a vždy se dá umístění považovat za úspěch. Hustopeče jsou spojené s moji kariérou. Začínali jsme tady a líbí se mi tu moc. Poslední dobou jsou tratě dost rozbité. Už v roce 2004 jsem tady dojel první závod ČMPR (druhý závod v životě) a hned vítězství. Pak ani nevím kolikrát jsem tu byl na bedně :-) Jediné na co si teď vzpomenu je pořadí A6 po prvním dnu v roce 2007 1. Kopecký, 2.Peták, 3. Ponďa, tenkrát ještě s Felicií Kit Car.
S jakým cílem pojedeš Hustopeče?
L.P.: Já bych chtěl jet na bednu, ale vzhledem k výsledkům v letošním mistráku se budu snažit dojet do cíle. Snad bude sucho, mokro C2 moc nesvědčí.