Roman Kresta: "Jsme v pohodě, jedeme rychle, ale tak abychom zbytečně neriskovali. První etapa spokojenost."
Václav Pech: "RZ 5 mi sedla a hodně jsem zatáhl."
Petr Uhel: (spolujezdec Václava Pecha) "Tentokrát jsem se opravdu bál, každou chvíli jsme šli po dveřích, na některých místech jsme měli opravdu štěstí."
Pavel Valoušek: dodává k času Václava Pecha "To jsi se posral ne? Vůbec nerozumím času Pecha na RZ 5, nijak jsme se neflákali a dostali jsme dvacet sekund. Skláním se před ním."
Jaromír Tarabus "Jsem velmi spokojen. Zatím je to nejlépe rozjetý závod, jaký jsem kdy jel."
Josef Peták: "Nemůžu se dostat do tempa. Mám určité obavy z brzd po jejich prošlápnutí na RZ 3."
Vojtěch Štajf "Stále máme problémy s elektrikou auta. Auto má elektronický plyn. Na RZ 4 jsem musel auto 5x restartovat aby se plyn chytl. Problémem je když auto přestane jet na výjezdu ze zatáčky, pak je to o hubu. Musel jsem si udělat mezi RZ 4 a RZ 5 doraz na plyn, abych nemohl plyn sešlápnout až na podlahu."
Jiří Trojan "Na RZ 5 byl tak odstavený Šlehofer, že jsem ho nemohl pomalu ani objet. Po defektu o kámen v RZ 3 jsme měnili ohlou spojovačku a ještě budeme muset vyměnit další díly zavěšení kola."
O šou před výjezdem do servisu se postaral Jaroslav Orsák. Po problémech s pravým předním kolem přijel pozdě do časové kontroly a při předjíždění čekajících aut mu upadlo kolo, které drželo na jednom šteftu. Do servisu pak dojel pouze po třech kolech
Komerční sdělení