Říká se do roka a do dne, v případě Petra Řiháka platí do roka bez týdne. Bez týdne přesně rok od těžké havárie na slovenské Aquacity Rally Tatry se tento vicemistr republiky z roku 2007 opět posadí do rallyového speciálu. Před zmíněným rokem Mitsubishi Lancer EVO IX řízené Karlem Trojanem skončilo ve vysoké rychlosti v lese a zatímco pilot vyvázl v podstatě nezraněn, Petr Řihák musel být hospitalizován a jeho úplné uzdravení si vyžádalo přerušení jeho navigátorské dráhy. Nyní se tedy opět posadí na horké sedadlo v podobném Mitsubishi, stane se tak na Rallye sprintu Hořovice, který je zařazen do Volného Poháru ČR a Petr usedne vedle Matěje Ehla.
Sám Petr ke svému startu říká: "Já bych neříkal, že se vracím. Zkouším se vrátit. Již zhruba čtvrt roku se domlouváme s Karlem Trojanem, že bychom koncem roku spolu zkusili nějaký sprint a teď mi nabídl, jestli bych nechtěl zkusit jet s Matějem Ehlem. Myslím si, že tato spolupráce může být přínosná oběma stranám. Já si vyzkouším na relativně krátké soutěži, jestli se už můžu vrátit na navigátorskou sedačku. Zároveň na soutěži Volného Poháru nemusím řešit systém HANS a licenci. Matějovi doufám start se mnou také může ledacos přinést."
Matěj Ehl se s Lancerem deváté evoluce z dílen Korno Motorsport účastní vybraných podniků Volného Poháru a Rally Cupu a ve své první sezóně si zatím připsal čtrnácté a šesté místo na podnicích Rally Cupu, šesté místo v Hořovicích a čtvrté místo na Radouňské Rally zařazených do Volného Poháru. Třicetiletý jezdec je ze startu s velezkušeným navigátorem potěšen, zároveň ale mírně nervózní: "Chtěl bych poděkovat Karlovi Trojanovi, za pomoc při hledání spolujezdce pro Rallye sprint Hořovice. Že mi Karel "vybere" navigátora Petrova formátu, to je něco jako sen a děkuji za projevenou důveru, jak Karlovi, tak Petrovi. Na spolupráci se pochopitelně těším a věřím, že z Petrových zkušeností si něco vezmu a posunou mě zase o krok dále."
Komerční sdělení