JT Říha Group rally team se již tuto sobotu představí na zahajovacím podniku ECOSUN Mistrovství české republiky ve sprintrally. V nabité startovní listině napočítáme celkem čtyři přihlášené posádky JTRT startujících s vozy Subaru týmu různých specifikací.
Největší pozornost pochopitelně poutá Subaru Impreza WRC specifikace S12 B posádky Tomaštík – Vrečka. Atraktivní vůz pochází z Maďarska z dílny Korda Racing. Fanoušci jej uvidí na všech podnicích mistrovství sprintrally s výjimkou Pačejova, kde Jaromír Tomaštík spolu s autem změní také spolujezdce. Jaroslava Vrečku vystřídá ve voze Subaru Impreza N12 B na pačejovský závod Olga Lounová.¨
Druhou posádku tvoří dvojice Zdeněk Pokorný a Jiří Kalista. Se Subaru Impreza N14 absolvují kompletní seriál sprintrally.
Třetím do party je Marcel Havlásek navigovaný Miroslavem Koutským. S vozem Subaru specifikace N12 B absolvují s výjimkou startu ve Slušovicích a Vsetíně zbylé podniky ECOSUN Mistrovství české republiky ve sprintrally.
Podle dostupných informací evropskou premiéru bude mít dívčí „parta“, v jejímž středu figuruje posádka ve složení Petra Filipová – Veronika Teplá. Subaru Impreza spec. N10 bude mít na všech sprintech sezony 2011 na starost čistě dámský servisní tým.
Ohlasy před startem Thermica rally Lužické hory:
Jaromír Tomaštík:
„Co se mého startu s vozem specifikace WRC týká, nemám ambice usilovat o nějaký velký úspěch v absolutním pořadí. Třináct let jsem na něčem pracoval, abych si dnes mohl splnit sen. Jednoduše několik aut připravuji a pronajímám, abych si sám jedno mohl sám půjčit…“
Zdeněk Pokorný:
„Na Lužičky odjíždíme po zimní přestávce. Máme za sebou testování. S autem jsem spokojený. Cíle? Rozjezdit se. Ve sprintech jsme zatím velmi krátce na to, abychom si kladli vyšší cíle. Důležité je dokončit a nasbírat co nejvíce zkušeností. Vzhledem k velké přesile vozů Mitsubishi Lancer jsme velmi rádi, že může reprezentovat značku Subaru.“
Marcel Havlásek:
„S Mírou Koutským, se kterým jsem se poprvé představil v roce 2009, usedneme do Subaru spec. N12 po Vojtovi Štajfovi. Toto auto jsem chvíli vlastnil já, nyní se o něj stará Jarda Tomaštík. Rádi bychom odjeli co nejvíce soutěží sprintrally, ale vše je otázkou financí.“