Jarda Pešl s Romanem Peškem na pátém sprintu sezony začali výborně, když hned v první zkoušce skončili druzí ve své třídě za suverénem Mirkem Jakešem. Ve druhé erzetě však přišla největší krize závodu, která málem znamenala stopku. „Na dvojce jsme v celkem dost velké rychlosti sundali retardér a celkem hodně jsme poškodili auto. Naštěstí s tím šlo jet dále a pak se to klukům podařilo opravit a mohli jsme pokračovat dále,“ přiblížil nepříjemný moment závodu pilot posádky Jaroslav Pešl. Krizovka jakoby by Pešla do dalších bojů nastartovala k odvážnému výkonu, který skončil umístěním na bedně ve třídě. Pešl se ve všech zbývajících testech držel ve své třídě vždy kolem třetího místa. A právě bronz se mu také podařilo dovézt až na cílovou rampu, když čtvrtého Lumíra Firlu porazil o necelé dvě vteřiny.
V cíli Rally Kostelec pak mohl být Jaroslav Pešl spokojený. Třetím místem ve třídě tak vylepšil a o jednu pozici dosavadní nejlepší umístění sezony – čtvrtou příčku z Lužických hor. „Určitě je to pro nás velmi pozitivní výsledek. Pobrali jsme pěkné body, navíc jsme se hezky svezli. Problém na retardéru nás mohl stát hodně, možná i odstoupení, ale naštěstí jsme to ustáli a mohli makat dále. V dalším průběhu už to bylo z naší strany dobré a konečně jsme neměli s autem žádné technické problémy, které se nás v minulých závodech stále držely. Z tohoto pohledu tedy hodnotíme závod pozitivně a moc se těšíme na zbytek sezony. Pokud by to šlo zhruba tak, jako tady v Kostelci, nebylo by to vůbec špatné,“ hodnotil Jaroslav Pešl své bronzové vystoupení na Rally Kostelec.
Dobře se dařilo v Kostelci také Pavlíně Tydlačkové, která letos posílila JP Motorsport team. Valašskomeziříčská jezdkyně tentokrát měla poprvé za spolujezdce Davida Zachara, se kterým si výborně sedla a měli by spolu odjet i zbytek sezony. Pavlína si vedla v Kostelci zdatně, důkazem toho je třetí místo mezi dámami, pátá příčka ve třídě 7 a také dobrá nálada v cíli soutěže. „V Kostelci jsme jela podruhé. Opět tady bylo hodně parné počasí, poprvé jsem uznala, že stříkat našeho Ignise na černo byla fakt blbost,“ smála se v cíli Pavlína Tydlačková, hned však pokračovala na vážnější notu. „Byl to hezký závod. Ërzety byly krásné a také velmi rychlé, užívala jsem si to na těch rovinkách a nekopcovitých erzetách. Sice s naší převodovkou jsme zařadili maximálně čtverku a skoro celý závod bojovali mezi kvalty dva a tři, ale momentálně nám auto více nedovolí. Tento rébus se vynasnažíme do domácího Vsetína vyřešit kratší převodovkou, nebo stálým převodem..Závod se nám přes pár lehkých krizí podařilo dokončit na pěkném umístění, takže spokojenost,“ hodnotila kostelecký sprint Pavlína Tydlačková. Zároveň také osvětlila, jak to vlastně je s jejím účinkováním v týmu JP Motorsport. „Spolupráce s Jardou Pešlem a jeho teamem vyplynula tak nějak přirozeně začátkem letošního roku. Oba jsme z Valmezu, často jsme přes zimu využívali jeho dílnu k opravám našeho Ignise, tak jsme se nakonec domluvili na vzájemné spolupráci v této sezoně. Jsem za to ráda, protože často využívám jeho rad a také výtek. Jarda je přeci jen zkušenější závodník a to je pro mě dobře, můžu z toho těžit,“ říká Pavlína Tydlačková.