Celkem třikrát startovali Karel Štochl s Adélou Vackovou na valašském sprintu ve Vsetíně. Jednou to bylo s Citroënem C2 R2 Max a dvakrát se Subaru Impreza STi. Úspěšnost pražské posádky byla na posledním sprintu sezóny vždy stoprocentní a na tuto výbornou bilanci chtěla dvojice navázat i letos. A jelikož před letošní sezónou přeskočili Karel s Adélou do Škody Fabia R5, červený krasavec nejvyšší moderní specifikace se objevil i na Valašsku. Sedm rychlostních zkoušek se 70,1 ostrými kilometry čekalo na 75 převzatých posádek. Startovní číslo 10 bylo přiděleno Karlu Štochlovi a Adéle Vackové. V kategorii P2+ bylo na Valašsku přihlášeno 17 posádek. Úvodní dvě rychlostní zkoušky zajela smíšená posádka shodně v sedmém nejrychlejším čase a stejná příčka jí patřila i v průběžné klasifikaci. Ve druhé sekci erzet přišel propad ve výsledcích o dvě místa, kdy nejprve Karla předstihl jiný Karel – Trněný a po 5. RZ i Patrik Rujbr. Od osmé příčky byli Štochl s Vackovou vzdáleni pouhých 1,1 vteřiny a soutěžácké srdíčko zavelelo bojovat. To už se ale na rychlostní zkoušky snášel déšť a s ním přišla i jediná jezdecká chyba celého sprintu. Na poslední zkoušce posádka Škody Fabia R5 nedobrzdila do retardéru, za což přišla následná půlminutová penalizace.
„Tak jako do každého závodu i do Vsetína jsme nastupovali s prioritou soutěž dokončit a něco se zase naučit. No, a když by to šlo, tak si zkusit i zazávodit s mimořádně kvalitní konkurencí. Rally Vsetín máme rádi pro její kompaktní formát, kvalitní organizaci a technicky náročné zkoušky. Začátek se nám vcelku vydařil a do střední sekce jsme šli s odhodláním zkusit zrychlit. Realita však byla zcela jiná. Chyba či nezkušenost ve změně nastavení auta se proměnila v trápení na vložkách bez možnosti výrazně zrychlit. A když do třetí sekce přišel konečně původně jen drobný déšť, který nám docela vyhovuje, zvolili jsme pro změnu špatné pneumatiky. Intermedia byla navíc starší, takže jsme na promáčených rychlostkách spíše bojovali s trakcí a gripem, nežli pořádně závodili. Vše vyvrcholilo krizí v poslední RZ, kde jsme se štěstím proletěli kolem uklouzaného retardéru. Nicméně se nám podařilo znovu dojet bez jakýchkoli technických komplikací s naší krásnou Fabií R5 do cíle a úspěšně tak završit premiérovou sezónu v této vrcholné kategorii. Snad jen s výjimkou drobného zaváhání na Bohemce, kde jsme se nedokázali vyhrabat z příkopu a mohli jsme pokračovat až druhý den, a neúčasti na Barumce kvůli mým zdravotním potížím, jsme si všechny závody neskutečně užili a postupně se posouvali v pořadí tam, kde se nám již opravdu líbí – do první desítky absolutního pořadí. Těšíme se na finální rozlučku na Pražském sprintu i na další sezónu. Velké poděkování patří celému našemu týmu a zejména Petrovi a Radkovi za to, jak se naučili vůz servisovat, připravovat a nastavovat. A velký dík i všem, kteří nám u tratí i v depu fandí a drží palce! Děkujeme!,“ zhodnotil poslední letošní sprint Karel Štochl.
Cíl tedy posádka splnila a v absolutní klasifikaci vsetínského sprintu figuruje Karel Štochl s Adélou Vackovou na deváté příčce, v kategorii P2+ jim patří 7. místo.