Jan Kopecký byl těsně za body na deváté příčce, po šesté erzetě měl ale na před sebou jedoucího Sarrazina pouze třívteřinovou ztrátu. Sedmá speciálka přinesla odstoupení Nicolase Vouilloze, a tak se Kopecký dostal na body bez boje. V následující osmé etapě si to pak na trati rozdal s týmovým kolegou Hanninenem. O strhující finiš se postaral právě Fin, když se v závěrečných do mlhy ponořených posledních metrech vložky objevil o něco dřív a nakonec Kopeckého minimálním rozdílem překonal.
Jak uvedl pro televizi Eurosport, za výsledky vděčí také svým kolegům - špionům na trati, kteří ideálně radí při volbě pneumatik. Karel Pokorný ze Škoda motorsport nechtěl sdělit pravou "totožnost" těchto lidí přímo v terénu, z výsledků je ale patrné, že práce meteorologů je ve zrádných Alpách klíčem k úspěchu. Kopecký i Hanninen do druhé sekce totiž nastoupili s pneumatikami na sníh a i když vločky na trati byly roztáté, jelo se jim lépe než těm, kteří obuli na déšť.