S pro Pettera tolik typickou zarputilostí bojoval ex-mistr světa o svoje setrvání v kolotoči MS, když jeho bývalý zaměstnavatel Subaru oznámil konec. Mistr světa z roku 2003 si koupil starší Citroën Xsara specifikace 2006. Jedná se o vůz, který dovezl Sebastiena Loeba až k titulu mistra světa. Tím pádem zůstává volný i pro sezónu 2010, ve které by rád určitě postoupil zpět do některého továrního týmu.
„Vím, že hodně lidí toto rozhodnutí nechápe. Udělal jsem maximum, myslíte si, že by Marcus Grönholm, Tommi Mäkinen nebo Colin McRae udělali něco takového? Já si to nemyslím,“ říká Nor. Poté, co Subaru opustilo světovou scénu, byl Solberg náhle bez místa. U Citroënu a Fordu byly již dveře bohužel zavřené.
Jeho novou zbraň Petter představí poprvé na domácí Norské rally. V plánu má jedenáct soutěží letošního ročníku. Nezúčastní se tak v podstatě jen Irské rally. „Našim plánem je, zúčastnit se zbývajících světových podniků od Norska. Nemusí to ovšem být s Xsarou. Dělám to proto, abych měl tovární místo v roce 2010. Celý tento projekt jsem postavil v 20 dnech. Očekávám, že se toho během sezony hodně změní. Nikdo neví, co přinese budoucnost, jsem spokojený s tím, co jsem dokázal v tak krátké době postavit na nohy,“ zakončuje Petter.
Komerční sdělení