Suberville řekl, že šampionát se potřebuje vrátit na úroveň a standardy publicity, kterých bylo dosaženo pod bývalým promotérem, společností North One Sports, v roce 2010, aby mohlo být využito báze k dalšímu vývoji mistrovství světa.
Zástupci Red Bull Media House a Sportsman Media se sešli minulý týden v Paříži a na Subervilleho udělaly plány společností dojem, dodává však, že je před nimi ještě hodně práce. "Televizní produkce pro nás byla letos strašná. Nemluvím teď o obrázcích, ty jsou dobré. Mluvím teď o věcech jako jsou reklamní bannery pro naše sponzory a o celkové produkci. Musíme se vrátit na úroveň, na které jsme byli před dvěma lety než se začneme posouvat dopředu," řekl Patrick Suberville, šéf organizátorů soutěže v Mexiku.
Organizátor soutěže v Mexiku od nového promotéra očeká zlepšení úrovně
Odmítá však, že by byli noví promotéři MS nedostatečně zkušení. "Je to společnost [Red Bull], která už dělala mnoho skvělých akcí. Nešli do toho jen tak bezhlavě. Na setkání jsem cítil jejich důvěru. Budou to dělat efektivně. Měl jsem pocit, že ví, co dělají - pokud by bylo potřeba zainvestovat, tak to udělají." Suberville také pochválil nového šéfa FIA pro rally, Jarma Mahonena. "Extrémně věřím tomu, že Jarmo je správným mužem pro tuto práci. Na začátku sezony jsme měli pochybnosti. Všechno tehdy bylo složité, ale Jarmo rozuměl potřebám soutěží. Jsme s ním na stejné notě."