Jak zachránilo kolo Jarkka Nikaru v soutěži

iM2, 9. listopadu 2012, 21:05 Google+

Když selže hever, tak je jezdec, který si navíc na start s vozem WRC musel vydělat, ochotný udělat vše pro to, aby zůstal v závodu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Nikara, Jarkko - Kalliolepo, Jarkko

Nikara, Jarkko - Kalliolepo, Jarkko | foto: Joel Martin, RallyZone.cz

Sdílejte článek

Fin Jarkko Nikara předváděl velmi slušné výkony při debutu s vozem WRC, zaujal snad všechny odborníky. Jenže pak dostal na trati 44km dlouhé RZ defekt levé přední pneumatiky. Výměnou proražené pneumatiky ztratil téměř 4 minuty.

"Byla to levá přední pneumatika na velmi dlouhé rychlostní zkoušce. Trefili jsme kámen uvnitř zatáčky, dostali defekt a rozhodli se pro výměnu. Během výměny propažené pneumatiky nás postihl trošku problém s heverem. Auto najednou začalo klesat. Navíc všude byla spousta bláta, celá výměna nám zabrala hodně času. Museli jsme se také rozhodnout, co uděláme, aby auto nespadlo uplně na zem. Podložili jsme jej dalším kolem," popisuje nestandartní okamžiky Nikara.

8. jezdec průběžného pořadí pokračuje: "Po tomto incidentu jsem měl problém s brzdami. Auto hrozně vybrovalo, nevím co bylo za problém. Po ranním výkonu je to pochopitelně trošku zklamání, ale hlavní je, že jsme stále v soutěži a zítra nás čeká pokračování bojů."

Vytisknout

Diskuze: Jak zachránilo kolo Jarkka Nikaru v soutěži

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Rally Vsetín (CZE)

Vsetín: galerie Kuby Machálka

Rally Vsetín (CZE)

PARTR Rally Vsetín s necelou stovkou posádek

Central European Rallye (CER)

CER v galerii Jakuba Machálka

reklama

Doporučujeme

Sordo, Dani	 - Del Barrio, Carlos

Také u Prodrivu vládne zklamání, zítra chce nejrychlejší časy

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud