Ve Walesu se letos jel 10. podnik světového šampionátu, nicméně Citroën DS3 WRC se ve walešských lesích objevil znovu na konci listopadu. Test trval dva dny a za volantem se vystřídali Mikko Hirovnen a Sébastien Loeb, kteří hledali optimální set-up na mokrou šotolinu.
"Když se podíváte na naše vozy ve Velké Británii a první den ve Španělku, kdy byly cesty hodně blátivé a kluzké, tak dojdete k závěru, že nebyly dostatečné rychlé," vysvětluje důvody testu Xavier Mestelan-Pinon, technický ředitel Citroënu.
"Naše filozofie funguje na 80 % rychlostních zkoušek sezony, ale když je mokro, tak není výkon optimální," pokračuje Mestelan-Pinon, který přiznává, že tým pracuje především na nastavení diferenciálů a tlumičů.
Citroën má problémy, když zapřší
"DS3 WRC je natolik agilní, že v některých rychlých zatáčkách je vůz nedotáčivý. Našli jsme během testu dobrý směr, kterým se vydat, ale ještě to není řešení. Jsme ale opravdu spokojeni s tím, jak test proběhl," vyjádřil se také Mikko Hirvonen.