Po obtížné sezoně s M-Sportem se Mads Ostberg rozhodl přestoupit k Citroënu. Na novou sezonu se Nor už hodně těší: "Je to skvělé. Jsem moc rád a hrdý na to, že jsem součástí týmu. S Citroënem jsme nalezli dobré řešení. Jsou to pro mě radostné dny. S Yvesem jsme již nějakou dobu jednali. Nevěděli jsme ale přesně, jak by spolupráce vypadala.
Asi před dvěma týdny jsme učinili interní rozhodnutí. Chtěl jsem tam [k Citroënu], chtěl jsem změnit tým. Pro nás bylo jasné, že tento krok chceme učinit. S Citroënem máme dobrou smlouvu. Pořád se musím usmívat."
V předešlých třech letech jezdil vítěz Rally Portugal 2012 s Fordem Fiesta RS WRC: "S Fordem jsem zažil dobré roky. Je to dobrý tým a jsme pořád kamarádi. Pro změnu týmu ale není mnoho času, vždyť letní pauza je delší jako ta zimní mezi sezonami. V rallysportu neustále mluvíte s každým a pořád se může naskytnout nová příležitost. Bylo to těžké rozhodnutí, ale s výsledkem jsem nakonec spokojený."
DS3 WRC byla až doposud úspěšnějším vozem než Fiesta RS WRC, pro Madse jde ale o kompletně nové auto, se kterým se již během prvních testů svezl: "Bylo to neuvěřitelné. Prvně jsem byl trošku nervozní. Někteří jezdci měli s DS3 WRC problémy, jiní s ní byli neskutečně rychlí. Člověk by si tedy mohl myslet, že se s autem bude jezdít trošku obtížně. Tým mi ale k tomu řekl, že mému stylu auto musí sedět. Byl jsem ale trošku nervozní.
Hned od začátku jsem cítil, že je to auto jiné, ale neuvěřitelné. Jezdil jsem den a půl a zkoušel si na všechno zvyknout. Motor, převodovka i brzdy jsou kompletně jiné. Auto jako celek je lepší. Po obědě jsem se ale ve voze cítil už normálně. Takže už první den byl neuvěřitelný.
Druhý den už jsem byl ve voze jako doma. Auto jsem si dobře nastavil. Jasně, auto pořád neumím na 100 %, ale druhý den byl dost dobrý. Měli jsme dobrý test a vyzkoušeli si různé věci. Mám pocit, že mi toto auto sedí hodně dobře. Především na asfaltu mi dává hodně důvěry. Věřím mu mnohem víc než Fiestě.
Fiesta RS WRC na asfaltu za DS3 WRC zaostává, míní Ostberg
Asfalt není můj nejoblíbenější povrch. Auto i tým mě ale dobře podpořily, takže jsem si jízdu na něm užíval. Po prvním svezení bych řekl, že mi auto dobře sedí a zvykl jsem si na něj. Myslím, že zvládnu v nové sezoně vyhrát. Jsou soutěže, kde bychom měli být schopni bojovat o vítězství.
Tým je fantastický a velmi profesionální. Mají velký smysl pro detail. Chápu, proč byl Citroën tak úspěšný. Je hezké sedět ve stejném autě jako Loeb a jiní jezdci. Až začně sezona, snad se budu v autě cítit už úplně normálně."
Mads ještě doplnil, že neví, co měl Mikko Hirvonen, kterému se s DS3 WRC dařilo mnohem méně než s Fiestou RS WRC, za problémy. Pro něj a jeho norské partnery je důležité, aby se občas objevil i v Norsku, o tom také s týmem Citroën již jednal. Ostberg by také rád odjel v rámci přípravy na asfaltovou část MS také jednu asfaltovou soutěž, v úvahu připadá Česko nebo Německo.