Vozy Hyundai odstartovaly do druhé soutěže seriálu MS. O výkonnosti nových vozů toho vzhledem k brzkému výpadku na Rally Monte Carlu moc nevíme. V době, kdy vozy ještě jely, navíc panovaly velmi obtížné povětrnostní podmínky, kdy záleželo na volbě pneumatik, a tak vyvozování jakýchkoliv závěrů bylo velmi obtížné.
Šéf týmu, Michel Nandan, chce tedy s hodnocením počkat, až se WRC dotane na 'normální' povrch - tedy šotolinu. "Podle prvních třech soutěží se dá výkonnost jen velmi těžko odhadovat. Na nich hraje velmi důležitou roli počasí," říká pro Autosport. "Může se na nich stát všechno," říká ze zkušeností.
Rally Monte Carlo je kapitolou sama pro sebe, ve Švédsku se jede na sněhu a ledu a v Mexiku zase hrají vysoké nadmořské výšky velkou roli, protože motory ztrácejí svůj výkon. První 'normální' rally roku je tedy až ta v Portugalsku. Proto až ona bude opravdovým měřítkem pro zbytek roku.
"My se zatím soustředíme na průběh výkonu motoru a pracujeme na zlepšení spolehlivosti. Výkonnost nás zatím nezajímá. Tu budeme moci lépe posoudit až v Portugalsku." Podle nepotvrzených spekulací by měl být v Portugalsku druhým jezdcem Hyundai Dani Sordo.