V MS v rally poslední dobou vládnou silné individuality mezi jezdci - po dlouhých devět let vládl společně s Citroënem Sébastien Loeb, po jeho odchodu do cestovních vozů převzal taktovku Volkswagen se Sébastienem Ogierem. Francouz vyhrál z 23 soutěží, které odjel s VW Polo WRC hned 15.
Němci by i příští rok měli jet v MS se třemi vozy (dva v továrním týmu, třetí pod názvem Volkswagen Motorsport II). Má se za to, že se na jezdecké sestavě nic měnit nebude, i když k oficiálnímu potvrzení zatím ještě nedošlo. Momentálně však patří trojici Sébastien Ogier, Jari-Matti Latvala a Andreas Mikkelsen první tři místa mezi jezdci, lze tedy jen těžko očekávat, že by chtěl Volkswagen něco měnit.
I díky chybějícímu oficiálnímu potvrzení se v Německu začalo spekulovat, že by Ogier mohl podepsat s Hyundai, některé divočejší spekulace dokonce mluvily o návratu k Citroënu. Jost Capito se nad těmto řečmi jen usmívá: "Pokud bychom vše potvrdili, byla by to nuda. My ale potřebujeme zprávy o WRC. K nim patří i zprávy, které spojují jezdce s jinými týmy.
Svérázné vysvětlení od Capita: "Chceme zprávy o WRC"
Je zde prostor pro spekulace, což je dobře. Pokud se to děje a my zůsáváme v klidu, pak je vše v pořádku. Oznámíme naše jezdce, až bude správný čas. Vše oznámíme najednou. Myslím, že to bude velmi brzy." Také ostatní týmy zatím s oznámením jezdců nespěchají, Citroën a Yves Matton chtějí rozhodnout v říjnu. Meeke by měl pravděpodobně zůstat, Ostberg trošku zůstává za očekáváními.
U Hyundai má jistotu Thierry Neuville, jestli však bude pokračovat i v budoucnu střídání dalších jezdců, se neví, i když je to méně pravděpodobné. M-Sport a Malcolm Wilson chtějí pokračovat s Elfynem Evansem, o setrvání Hirvonena se spekuluje. Otázkou také zůstává, co bude příští rok s Robertem Kubicou?