O: S jakými změnami startuje Hyundai do sezony 2015?
Michel Nandan: Pravidla se až tak moc nemění. Dá se ušetřit pár kilo [díky změně pravidel] na váze a také se vracíme k řazení pomocí pádel pod volantem. Kdo si zažádá o novou homologaci auta, může provést další změny. Pokud je mi známo, tak třeba Volkswagen toho využije k nasazení lehčího bloku motoru.
My u Hyundai neplánujeme žádné nové homologace pro vůz specifikace 2014. Je pár věcí v oblasti motoru, ale ještě nejsou přesně definované. Zřejmě také něco změníme v oblasti zadního zavěšení, ale jinak nic. Máme ještě staré žolíky [pro technické inovace], které chceme na současné auto v lednu využít pro zlepšení motoru. Pak dva nebo tři žolíky využijeme v březnu, ale o nich ještě není rozhodnuto.
O: Kdy bude představeno nové auto?
MN: Aktuálně jsme začali s vývojovými testy. Zkraje roku v nich budeme pokračovat. Poté uvidíme, kdy se nám bude hodit představení nového auta. Ještě jsme o tom nerozhodli, protože chceme napřed vyzkoušet, jak si stojí ve srovnání se starým. Nechceme nic uspěchat. Chceme si na to dát čas, důležité je, aby auto fungovalo.
O: Už jste testovali i20 Coupé?
MN: i20 Coupé jsme ještě netestovali. Doufáme, že s tím budeme moci začít v únoru. Všechny dosavadní testy byly provedeny na pětidveřovém prototypu. Na internetu je i pár obrázků modelu i30 pro rally, ale to s námi nemá nic společného.