Charakteristické je, že první, pár minut za zahajovacím vozem, vyjel na trať
Už shakedown se stal osudným domácí posádce Stráský – Kacerovský, jimž při druhém průjezdu vylétla ojnice z motoru Škoda 130 LR. Právě s tímhle autem se tu měl projet také
„Je to začarované, když jsem tu jel naposled s favoritem, taky mi vylítla ojnice, doma nejsi nikdy prorokem,“ okomentoval to dnes třiašedesátiletý bývalý tovární jezdec Škody. Večerního představení v pivovaru Eggenberg se ale zúčastnil. Tam byla hlavní atrakcí přítomnost dvou vozů Lancia Stratos, dvou Lancií 037 Rally, Audi Quattro A2 a dvou škodovek 130 RS. S nimi přijela skupina italských milovníků starých soutěžních vozů pod vedením pana Volty, který vlastní v současnosti největší stáj italských klenotů na světě, včetně náhradních dílů pro ně.
Do Českého Krumlova přijely konkrétné automobily, s nimiž jezdili Markku Alén, Walter Röhrl, Miki Biasion, Adartico Vudafieri a další. Snadno se identifikují podle podpisů původních jezdců na střeše. Vozy skupiny B vyrazí na trať na českobudějovickém výstavišti i dalších RZ.
Na nádvoří pivovaru Eggenberg se sice auta pohybovala jen na volnoběh, ale už tak běhala přítomným z jejich zvuku husí kůže po zádech. Tým se hlavně zajímal o to, kde může předvést pořádné smyky. Ředitelství jim doporučilo, že nejvhodnějším místem bude především super RZ na výstavišti a potom populární divácké místo ve Svatém Janu nad Malší mezi hospodářskými budovami a zítra náves v Malontech. Velmi vážně se také uvažuje o tom, že zítra večer po skončení rallye bude uzavřen prostor na křižovatce u Jelení zahrady v sousedství cílové rampy, kde se mohou smykůchtiví piloti dosyta vyřádit.
Celkem bylo přejato 71 posádek, jedna s podmínkou. Jde o startovní číslo 58 (Rakušan Regner), protože vůz Renault Clio přijel na přejímku s nalepenými tmavými fóliemi na oknech. Pokud je tým do startu odstraní, může posádka startovat.
Tisková zpráva 35. Rally Český Krumlov 2007