V Krumlově už to začalo

Marek Šteigr, 4. května 2007, 11:13 Google+

První rychlé kilometry odmotala soutěžní auta na trati shakedownu Mojné nedaleko čtvrtečního centra soutěže u STK Komat v Dolním Třeboníně. Podle zvyklostí se začalo jezdit až později odpoledne, zpočátku se nikomu jakoby nechtělo.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

 Charakteristické je, že první, pár minut za zahajovacím vozem, vyjel na trať Václav Pech, na pravém sedadle doprovázen nikoliv Petrem Uhlem, ale Petrem Matouškem, členem technického doprovodu, s nímž se nejvíc radí. Pech byl také nejpilnější, odjel trať shakedownu celkem devětkrát, ostatní měli průjezdů méně – Becker 8, Regner 6, Pantálek 5, Fiala, Kopelent 4, Gavlák, Veselý, Votava a Vacek 3, Achs a Kulhan 2, jednou se projel Zedník.

 

Už shakedown se stal osudným domácí posádce Stráský – Kacerovský, jimž při druhém průjezdu vylétla ojnice z motoru Škoda 130 LR. Právě s tímhle autem se tu měl projet také Jiří Urban, ale nedošlo na to.

 

„Je to začarované, když jsem tu jel naposled s favoritem, taky mi vylítla ojnice, doma nejsi nikdy prorokem,“ okomentoval to dnes třiašedesátiletý bývalý tovární jezdec Škody. Večerního představení v pivovaru Eggenberg se ale zúčastnil.  Tam byla hlavní atrakcí přítomnost dvou vozů Lancia Stratos, dvou Lancií 037 Rally, Audi Quattro A2 a dvou škodovek 130 RS. S nimi přijela skupina italských milovníků starých soutěžních vozů pod vedením pana Volty, který vlastní v současnosti největší stáj italských klenotů na světě, včetně náhradních dílů pro ně.

 

 Do Českého Krumlova přijely konkrétné automobily, s nimiž jezdili Markku Alén, Walter Röhrl, Miki Biasion, Adartico Vudafieri a další. Snadno se identifikují podle podpisů původních jezdců na střeše. Vozy skupiny B vyrazí na trať na českobudějovickém výstavišti i dalších RZ.

 

Na nádvoří pivovaru Eggenberg se sice auta pohybovala jen na volnoběh, ale už tak běhala přítomným z jejich zvuku husí kůže po zádech. Tým se hlavně zajímal o to, kde může předvést pořádné smyky. Ředitelství jim doporučilo, že nejvhodnějším místem bude především super RZ na výstavišti a potom populární divácké místo ve Svatém Janu nad Malší mezi hospodářskými budovami a zítra náves v Malontech. Velmi vážně se také uvažuje o tom, že zítra večer po skončení rallye bude uzavřen prostor na křižovatce u Jelení zahrady v sousedství cílové rampy, kde se mohou smykůchtiví piloti dosyta vyřádit.

 

Celkem bylo přejato 71 posádek, jedna s podmínkou. Jde o startovní číslo 58 (Rakušan Regner), protože vůz Renault Clio přijel na přejímku s nalepenými tmavými fóliemi na oknech. Pokud je tým do startu odstraní, může posádka startovat.

Tisková zpráva 35. Rally Český Krumlov 2007

Vytisknout

Diskuze: V Krumlově už to začalo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Rally Vsetín (CZE)

Vsetín: galerie Kuby Machálka

Rally Vsetín (CZE)

PARTR Rally Vsetín s necelou stovkou posádek

Central European Rallye (CER)

CER v galerii Jakuba Machálka

reklama

Doporučujeme

Štajfovi ani déšť náladu nepokazí - anotační foto

Štajfovi ani déšť náladu nepokazí

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud