V loňské sezóně našel společnou řeč s Peugeotem 307 WRC poměrně rychle a dařilo se, co závod to úspěch. Totéž se čekalo i v letošní sezóně kdy přesedlal do loňského mistrovského auta po Loebovi. Přípravou byl pověřen belgický Kronos. Bohužel, společná řeč s tímto autem mu dělá problémy. Když už se ale zdá, že je vše v pořádku, dělá chyby a havaruje. Jediným úspěchem je tak výsledek z Japonska.
V Rally Irsko svůj stín nepřekročil. V páteční etapě zaznamenal pouze jeden výlet mimo trať, ten znamenal pouze časovou ztrátu. V sobotu však prožil těžký den, přestože ráno pršelo,vypadalo vše slibně.
Hned ráno v pravé zatáčce byl trošičku delší a znamenalo to průjezd brankou. Naneštěstí zůstal viset za spodek a než nastartoval motor a diváci jej dostali zpět, bylo sedm minut v tahu.
Toto ještě nebylo všechno, co 35letého Stohla potkalo. O dvě zkoušky později však přišlo rozhodnutí. „V našem rozpisu bylo psáno HORIZONT PLNÝ – 60METRŮ – HORIZONT DO PRAVÉ TŘI. Bohužel to bylo napsáno, jako příliš rychlé a do té pravé zatáčky jsme už nezatočili,“ komentuje Stohl.
Xsara WRC přeletěla nehluboký příkop a zastavila se o betonový sloupek. Manfred se ptal spolujezdkyně co bylo špatně. Auto bylo dost poškozené, a to znamenalo odstoupení.
Stohl byl opět velmi zklamaný: „Tím jsme Rally Irsko ukončili. Vzhledem k týmu mě to mrzí, jelikož jsme nepřivezli body. Zatáčka nebyla špatně nahlášena, ale byla chyba v rozpise. Také já jsem tady měl problémy se psaním rozpisu. Stejně jako několik dalších pilotů. Také záleží na tom jak pilot dokáže jet skutečně rychle a jak si rozpis napíše,“ říká Manfred
Závěrem ještě dodává: „Nyní si můžeme spravit chuť už jen nějakým TOP-výsledkem ve Walesu. Já pro to udělám vše co bude v mých silách,“ říká pilot OMV týmu velmi odhodlaně