Pavel s Luckou startovali v Krkonoších již potřetí. Před dvěma lety se jim podařilo zajet se Suzuki Swift osmý nejrychlejší čas absolutně na rychlostním testu Starobucká. Naopak na Kryblické přišel defekt na závoďáku a loni na stejném testu i při tréninku. Letos se posádka na staré známé tratě a jeden nový měřený úsek těšila, ale zároveň měla respekt před slibovanými přívalovými dešti. Ty se sice nakonec nekonaly, ale bláta bylo všude dost. Pavel byl v této souvislosti rád, že Adam Kobliha soutěži jen přihlížel :-)
Pořadatelské zajištění soutěže a přístup k posádkám řadí Krkonoše u Pavla k jednomu z nejoblíbenějších závodů: „Dobré místo pro servis, příjemní lidé z organizačního týmu a v neposlední řadě občerstvení při přeskupení – i toto pro nás řadí Krkonoše k nejoblíbenějším soutěžím celého roku. Snad už jen jako perličku – nechat vysekat metrový pruh trávy na každé straně silnice, aby bylo vidět, kam člověk „řeže“, to chce velkou poklonu,” chválí pořadatelský sbor Pavel.
Ale pojďme k samotnému průběhu soutěže pohledem pilota: “Samotná soutěž se nám vydařila naprosto nadpozemsky – nějakým zvláštním způsobem se nám podařilo vyhrát všech osm rychlostních zkoušek a náskok na druhé místo se postupně zvyšoval, až skončil na hodnotě 2:08,5 min. od druhého Petra Grafka. Nutno dodat, že opět odpadly některé posádky – František Máca nehodou nebo Václav Lichovník kvůli technice. Počasí se umoudřilo a na rozdíl od Kopné jsme si od začátku troufli jet na slickách, což se nakonec i přes hodně blátivá místa na trati vyplatilo.” Opět trochu svazující byl pohled na časy Petra, který taktéž vedl svoji třídu, ale vše se vydařilo a obě posádky přejely cílovou rampu. Pavel ke konci soutěže trochu zvolnil a předvedl i pár smyků pro diváky. Obvykle se jim vyhýbá, protože je moc neumí a navíc je má od spolujezdkyně zakázané :-) “Celkově nás letošní Krkonoše nadchly a věřím, že nasadily vysokou laťku pro všechny ostatní pořadatele. Na závěr bych chtěl pozvat fanoušky i na naši stránku na Facebooku a Twitteru (http://www.facebook.com/pages/Ascot-MB-Motorsport/147859914106 a http://twitter.com/AscotMB), kam se snažíme dávat info přímo během jednotlivých soutěží + tam mohou nalézt odkazy na některé další fotogalerie a info o týmu. Díky za podporu!!”
To Petr se zatím v Krkonoších moc nepředvedl. Před dvěma lety neodstartoval, loni odjel necelé dva testy. Letos navíc panovala obava z počasí: “Večer před soutěží jsme strávili lustrováním všech možných meteowebů. Je k nevíře, jak se 12-ti hodinové předpovědi můžou lišit. V příštím životě budu asi meteorolog,” komentuje práci rosniček Petr. Úvodní test je vždy pro Petra zvykáním si na závoďák, takže osmadvacátý čas absolutně mohl bráchovi jen závidět. Další měřené úseky byly o udržení se na trati na vytahaném bahně. Hlavně serpentiny na konci třetího rychlostního testu prověřily nejednu posádku. V polovině soutěže vedl Petr třídu N3 s náskokem 15 vteřin.
Komerční sdělení