Jednou z klíčových oblastí bude velikost restriktoru pro přívod vzduchu do turba. "S restriktorem to je jednoduché, prostě tam ten restriktor je a je to," řekl Loriaux. "Pokud by se zavedly nějaké omezovače, musely by mít senzory a data by se musela nahrávat. Kdo by to ale neustále kontroloval? Když bychom překročili limit o dvě milisekundy, byli bychom vyloučeni? To by byl strašný bordel a pro všechny noční můra," dodal.
Loriaux také prohlásil, že motory o obsahu 1,6 litru by velice snadno mohly mít stejný výkon jako motory stávající. "Již před několika lety jsme se zaobírali myšlenkou nasazením motoru o obsahu 1,8 litru. Vyšlo by to nastejno, motor byl by lehčí. Pokud bude povolen restriktor o jeden milimetr větší než je současných 34mm, dosáhneme stejného výkonu jako u současných vozů," uzavřel Loriaux. Vše je však na rozhodnutí FIA, které se dá očekávat v dalším průběhu letošní sezony.
Komerční sdělení