Poté, co se speciál zúčastnil prvních zkoušek systémů poblíž dílen M-Sportu (v Cumbrian), při kterém se za volantem vystřídali Matthew a Malcolm Wilsonovi, odjel speciál dalších 1200 km, tentokrát již ostrých. Jezdilo se na šotolině poblíž Greystoke Forest, za volantem se objevil Matthew Wilson.
Díky úzké spolupráci a dobrým vztahům M-Sportu a vývojářů Fordu, se Fiesta S2000 na konci měsíce podívá i do Lommelu v Belgii, kde se na testovacím polygonu zúčastní dalších specifických testů. Tato technologie, která je využívána také při testování sériových vozů, má ověřit tuhost zavěšení a rozložení hmotnosti.
Od doby, co M-Sport oznámil, že vyvine vůz kategorie S2000, letos v dubnu, tým designerů a inženýrů zvládá velmi těsný a dokonce až šibeniční časový rozpis prací. Aby vůbec bylo možné všechny úkoly zvládnout, tak se tým rozdělil na dvě samostatně pracující skupiny, když má každá z těchto skupin k dispozici svůj vůz.
Po testu v Lommelu se tým stěhuje do Španělska, kde se vozy podrobí dalším zkouškám na asfaltu i šotolině. Fiesta S2000 by měla být homologována k lednu 2010 a bude nabídnuta zákazníkům pro WRC Světový pohár, IRC a do všech mistrovství jednotlivých zemí.
Komerční sdělení