Pravidlo o superrally bylo poprvé vyzkoušeno v roce 2004 a Todtovi se nelíbí. Proto nyní uvažuje o jeho zrušení. Má však i řadu oponentů, kteří tvrdí, že by diváci přišli o lepší sportovní zážitky a mladí závodníci by měli méně příležitostí získávat zkušenosti.
"Nejsem fanoušek superrally, ale možná je to dobré pro diváky, kteří jedou dlouhou cestu a chtějí vidět co nejvíce vozů. Možná bychom mohli vypadnuvším posádkám dovolit v dalším průběhu závodu testovat. Ale aby mohli jezdci získávat body poté, co už jednou odstoupili. Tohle se mi nezdá přirozené," uvedl šéf FIA.
Todt zároveň dodal, že o případném zrušení pravidla superrally se ještě povedou jednání, a proto nepředpokládá rychlé rozhodnutí. "Nejprve si musíme být jistí, že půjde o správnou změnu. Jinak to nemá smysl," podotkl nejvyšší představitel Mezinárodní automobilové federace.
Zástupci týmů zapojených do seriálu mistrovství světa jsou pro zachování současného pravidla, které posádkám umožňuje i přes poruchu nebo havárii dorazit s časovou penalizací do cíle závodu. "Pro privátní týmy je superrally velmi dobrá, protože když by vypadly v prvním testu, bylo by jejich snažení k ničemu a za vynaložené peníze by si moc nezajezdily. Takto dává pilotům možnost získávat zkušenosti a na trati je více vozů," prohlásil šéf Fordu Malcolm Wilson.