Výsledky po 2. etapě (cíl):
Pořadí |
Posádka vůz |
Celkový čas | Ztráta navedoucího | |
1. | Kopecký J. - Starý P. Škoda Fabia S2000 |
2:00:06,7 | --- | |
2. | Neuville T. - Gilsoul N. Peugeot 207 S2000 |
+0,8 | ||
3. | Loix F. - Miclotte F. Škoda Fabia S2000 |
+1:00,0 | ||
4. | Bouffier B. - Panseri X. Peugeot 207 S2000 |
+1:35,6 | ||
5. | Gassner jr. H. - Gottschalk T. Škoda Fabia S2000 |
+2:32,5 | ||
6. | Asi - Pikó Z. Mitsubishi Lancer Evo IX R4 |
+2:38,2 | ||
7. | Gardemeister T. - Suominen T. Škoda Fabia S2000 |
+3:05,6 | ||
8. | Bútor R. - Bacigál I. Peugeot 207 S2000 |
+3:16,8 | ||
9. | Magalhaes B. - Grave P. Peugeot 207 S2000 |
+3:51,7 | ||
10. | Harrach B. - Schindlbacher A. Mitsubishi Lancer Evo IX R4 |
+4:14,0 |
Výsledky po 1. etapě (RZ7):
Během odpolední sekce musli kvůli technickým závadám odstoupit Wilks (RZ5) a Andersson (RZ6). S Fiestou havaroval domácí Frigyes Turán, který v dosavadním průběhu držel krok se špičkou IRC.
Poslední dnešní RZ8 byla zrušena kvůli neukázněným divákům, který budí rozpaky po celou dobu soutěže.
Pořadí |
Posádka vůz |
Celkový čas | Ztráta navedoucího | |
1. | Mikkelsen A. - Floene O. Škoda Fabia S2000 |
1:06:42,1 | --- | |
2. | Kopecký J. - Starý P. Škoda Fabia S2000 |
+8,2 | ||
3. | Neuville T. - Gilsoul N. Peugeot 207 S2000 |
+20,9 | ||
4. | Loix F. - Miclotte F. Škoda Fabia S2000 |
+32,2 | ||
5. | Bouffier B. - Panseri X. Peugeot 207 S2000 |
+1:20,4 | ||
6. | Asi - Pikó Z. Mitsubishi Lancer Evo IX R4 |
+1:28,5 | ||
7. | Gardemeister T. - Suominen T. Škoda Fabia S2000 |
+1:46,1 | ||
8. | Bútor R. - Bacigál I. Peugeot 207 S2000 |
+1:52,3 | ||
9. | Gassner jr. H. - Gottschalk T. Škoda Fabia S2000 |
+1:57,7 | ||
10. | Herczig N. - Benics K. Škoda Fabia S2000 |
+2:05,8 |
Výsledky po RZ4:
"Nemám rád tyto zkoušky, příliš rychlé s příliž mnoha šikanami," hodnotí Kopecký rychlostní zkoušky Mecsek Rallye. Navíc si nejen on, ale mnozí další ze špičky IRC stěžují na ne příliž dobře připravené tratě a neukázněnost diváků. Ti si nelámou hlavu s výběrem bezpečného místa a stojí i tam, kde jezdci dosahují rychlostí i nad 170 km/h.
Co se samotného průběhu soutěže týče, nejlépe si vede norská naděje Mikkelsen. Ten celkem jednoznačně ukázal, že půjde tvrdě po vítězství a po čtyřech zkoukách, z nich tři vyhrá, vede o 14,4 s nad Neuvillem. Spolu s ním ale v jedné vteřině jedou i třetí Loix a čtvrtý Kopecký, takže kolem druhého místa lze ještě očekávat velkou bitvu.
Mezi odstoupivší se ze špičky zařadil Basso, kterého zradil motor již v první sekci.
Pořadí |
Posádka vůz |
Celkový čas | Ztráta navedoucího | |
1. | Mikkelsen A. - Floene O. Škoda Fabia S2000 |
36:47,7 | --- | |
2. | Neuville T. - Gilsoul N. Peugeot 207 S2000 |
+14,4 | ||
3. | Loix F. - Miclotte F. Škoda Fabia S2000 |
+15,0 | ||
4. | Kopecký J. - Starý P. Škoda Fabia S2000 |
+15,4 | ||
5. | Turán F. - Zsiros G. Ford Fiesta S2000 |
+26,8 | ||
6. | Wilks G. - Pugh P. Peugeot 207 S2000 |
+27,7 | ||
7. | Asi - Pikó Z. Mitsubishi Lancer Evo IX R4 |
+44,3 | ||
8. | Bouffier B. - Panseri X. Peugeot 207 S2000 |
+46,0 | ||
9. | Bútor R. - Bacigál I. Peugeot 207 S2000 |
+56,6 | ||
10. | Gardemeister T. - Suominen T. Škoda Fabia S2000 |
+1:01,0 |