Armin Schwarz, RAC Rally roku 1989, Audi 200 Quattro
S velkým Audi získal Armin pěknou pátou příčku na RAC Rally 1988. Doufal tak v podobný výsledek i v následující sezoně s jedním z asi nevíce nezávodních aut, které kdy rally jezdilo. V roce 1989 se mu docela dařilo, ale pak přišel zvrat. "Auto prostě vyjelo od nikud a na úzké cestě do nás narazilo," řekl Němec.
Ten se pak po několika letech stal objetí další bizardní nehody při rally Argentina 2001, když jeho Octavii WRC zničilo hasičské auto, které jelo hasit pořár do servisní zóny, ale po cestě se převrátilo. "To bylo absolutně neuvěřitelné, celá naše soutěž byla pryč, protože auto bylo až moc poškozené. Tehdy jsem byl docela naštvaný, ale teď už je to OK."
Petter Solberg, Acropolis Rally roku 2006, Subaru Impreza WRC
Petter jel na Acropolis 2006 třetí, když do jeho Subaru v průběhu druhého dne narazil jiný řidič. Nor neudělal nic špatně, druhé auto jelo prostě po prostředku. "Projel jsem zatáčku na pravou ruku úplně vnitřkem tak, jak by se mělo. To auto ale bylo uprostřed cesty. Nechtěl jsem se s ním srazit, takže jsem uhnul ještě více na vnitřek až jsem trefil kámen a poškodil řízení. Byl jsem na své straně, bylo to tak smutné."
Jezdec z civilního auta navíc ani nezastavil, aby se ujistil, že se nikomu nic nestalo...
Sebastien Loeb a Conrad Rautenbach, Jordan Rally roku 2008, Citroën C4 WRC
Sébastien Loeb se vzájemně přehlédl s Conradem Rautenbachem. Seb Loeb jel z RZ11 rally v Jordánsku na vedoucí pozici zatímco Rautenbach teprve jel na start zkoušky. Potkali se v úzké a slepé zatáčce, bylo to trochu podobné tomu, co se Loebovi stalo teď ve Walesu. Ani jeden Citroën C4 WRC nebyl schopen pokračovat, a tak oba odstoupili. "Nebyla to ničí chyba. Byla to prostě jedna z těch zvláštních nehod," řekl Loeb.
Guerlain Chicherit, Dakar Rally roku 2011, Mini Countryman
Byla to premiéra pro Mini Countryman na Dakaru a bývalý freestilový závodník na lyžích, Guerlain Chicherit, dostal možnost řídit jediný speciál. Měl jen jediný úkol: Dojet do cíle. Na soutěži mohl dělat vše, co chtěl, jen nesměl nabourat. Asi do poloviny se mu to docela i dařilo. V polovině soutěže je volný den, a tak bylo auto, jako obvykle, celé odstrojeno a zkontrolováno. Nešlo o nic vážného, jen kontrola před restartem soutěže. Guerlainovo auto bylo připraveno, a tak jezdec s mechanikem vyrazili do nevlídného počasí zimních And. Nicméně při testu havarovali a auto zničili. Naštvaný šéf stáje, Sven Quandt, jezdce okamžitě vyhodil.
Kimi Räikkönen a Henning Solberg, Rally of France roku 2011, Citroen DS3 WRC a Ford Fiesta WRC
Kariéra Kimiho Räikkönena v rally pamatuje mnoho bizardních situací. Nicméně jeho odstoupení letos ve Francii stálo za to. Fin narazil svojí DS3 WRC do Fiesty Solberga. Stalo se tak na přejezdu ke zkoušce Pays d'Ormont.
"Jel jsem po rovné cestě. Ani jsem nezahříval gumy nebo něco takového, prostě jsem se věnoval řízení," řekl Nor, který z incidentu vyvázl dobře a do cíle dojel na šestém místě. "Ucítil jsem náraz ze zadu do auta, ale nebylo to nějaké tvrdé, žádné velké následky nebo tak. Když jsem se podíval do zrcátka, tak jsem viděl Kimiho, jak jede do škarpy. Nevěděl jsem, co se stalo." Kimi celou událost popsal jako "stupidní". Podle jeho slov však Solberg přibrzdil, aby zahřál brzdy.