Už dlouhé týdny se spekuluje o budoucnosti Sébastiena Loeba. Rozhodne se ukončit smlouvu s Citroënem o rok dřív a nebo bude ještě rok jezdit? Už dlouho ale tyto spekulace nebudou. Jen připomeňme, že smlouva současného šampiona a jezdce Citroënu vyprší na konci sezony 2013, jenže Loeb má ve smlouvě klauzuli, která mu umožňuje odchod již po letošním roce.
Až nezvykle pozdě by mělo být jasno o sestavě Citroënu pro příští rok - stane se tak na Pařížském autosalonu. Citroën zde hodlá oznámit, jestli bude Loeb pokračovat s vozem DS3 WRC v MS i příští rok a nebo ukončí svoji kariéru. Jeho momentální kolega, Mikko Hirvonen, pojede v továrním Citroënu i příští rok.
I poté, co Seb pověsí přilbu na hřebík, by měl zůstat spojen se značkou Citroën. Měl by plnit funci ambasadora značky: "I v budoucnu bude u Citroënu. V našich jednáních se nebavíme pouze o sezoně 2013, ale také o fuknci, kterou bude v budoucnu v Citroënu zastávat. Ještě nejsme definitivně domluveni, ale pracujeme na tom," řekl jeho šéf, Yves Matton, v rámci Rally GB.
Mezitím přemýšlí i ostatní jezdci nad svoji budoucností. I kdyby Loeb neukončil svoji kariéru, tak by mohlo dojít na jezdeckém trhu k jistým transferům. Například Mads Ostberg (viz záměr jezdit v továrním voze) by se mohl pro příští rok stát druhým továrním jezdcem Prodrivu po boku Daniho Sorda (viz plány Prodrivu) a nebo v případě odchodu Jariho-Mattiho Latvaly k týmu Volkswagenu by mohl usednout do tovární Fiesty RS WRC. Ostberg nejenže už před letošní sezonou MINI testoval, ale podobně jako Chris Atkinson, má jisté finanční prostředky, které by mu mohly pomoci k tovární sedačce.