Draze zaplacené zkušenosti Huda

Ondřej Krajča, 10. února 2013, 11:16 Google+

Druhý den Švédské rally začala posádka Martin Hudec a Jakub Kotál slibným zrychlováním, které však ukončila patnáctá rychlostní zkouška.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Hudec, Martin

Hudec, Martin | foto: www.rallyzone.cz | Krajča, Ondřej

Sdílejte článek

Martin Hudec: "Dnes jsem se v autě po ránu cítil výtečně, proti včerejšku jsme výrazně zrychlili. Důkazem toho byl třetí čas ve třídě v první sobotní zkoušce a i pak jsme se drželi v těsné blízkosti pódiových pozic. Pomalu jsme tak stahovali ztrátu vzniklou z neznalosti jízdy na sněhu, kterou jsme nabrali první den. Stále se zde učíme a zkoušku od zkoušky se v autě cítím lépe. Bohužel jsem v patnácté rychlostní zkoušce trochu vylétl do bariéry a nabrali jsme tak sníh do chladiče. Když jsem si za jízdy chtěl zapnout větrání chladiče, zavadil jsem o špatný vypínač a ten zapříčinil zkrat, který sabotoval naše benzínové čerpadlo. S velkými obtížemi jsme po opravě přímo na trati rychlostní zkoušku dojeli, protože jsme za každých okolností chtěli dokončit etapu. Tato strategie se bohužel ukázala být špatnou a k obrovské ztrátě jsme stejně byli nuceni před poslední zkouškou odstoupit. V neděli ale nastupujeme v rámci Rally2. Půjdeme si vyzkoušet norské rychlostní zkoušky a nasbírat další porci zkušeností pro příští rok. Bohužel jsme ve WRC2 na posledním místě a tak zítra nebudeme zbytečně riskovat. Zdravím ze švédského ráje všechny fanoušky rallysportu."

Jakub Kotál: "Dnešek se nám opravdu líbil a nasbírali jsme další cenné zkušenosti. Podařilo nám i trochu zrychlit, takže jsme zajeli pár hezkých časů a celkově jsme byli s průběhem spokojeni. Až do nešťastné patnácté rychlostní zkoušky, kde se potvrdilo, že i sebemenší chyba zde znamená problém. Moje malé zaváhání znamenalo výlet do bariéry a pak s tím spojené komplikace. Hned na to byla potrestaná další naše nezkušenost, když jsme po velké ztrátě rovnou neodstoupili a nevyužili Rally2. Ale jak mi řekl Pepa Semerád, i takhle se sbírají cenné zkušenosti. Zítra už nemá smysl nic vymýšlet, cílem je stále dojet na rampu v Karlstadu. Těšíme se na krásné norské rychlostní zkoušky a chceme pokračovat v tempu, které jsme dnes nastavili."

Martin Semerád: "Do druhé etapy kluci vstoupili výborně a dost zásadně snížili ztrátu na kilometr na nejrychlejšího Grondala - téměř na polovinu - a jeli rovinu se zbytkem produkčních aut, za což jsem opravdu rád. I tak se jim dařilo se vyvarovat chyb. V poledním servisu se kromě zběžné revize prováděla pouze preventivní výměna zadní nápravnice. Velkou čarou přes "rozpočet" se stala chyba na předposlední zkoušce dnešního dne, kdy Martin zavadil o jeden z vypínačů na přístrojové desce, došlo ke zkratu a následnému vynechávání benzínové pumpy. Provizorní oprava trvala přes půl hodiny a bohužel se nám nepodařilo se s posádkou spojit. Chtěli jsme jí doporučit zastavit a rovnou využít pravidlo Rally2, které nakonec stejně kvůli příliš pozdnímu příjezdu na start poslední zkoušky musela využít. Ztráta z dnešního dne je propastná, ale pořád je před námi neděle a na.

Vytisknout

Diskuze: Draze zaplacené zkušenosti Huda

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Rally Vsetín (CZE)

Vsetín: galerie Kuby Machálka

Rally Vsetín (CZE)

PARTR Rally Vsetín s necelou stovkou posádek

Central European Rallye (CER)

CER v galerii Jakuba Machálka

reklama

Doporučujeme

Hudec, Martin

Úspěšný vstup Martina Hudce do Švédské rally

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud