O tom, kdo jako první jezdil s Hyundaiem i20 WRC se hodně spekulovalo. Padla jména jako Juho Hänninen, PG Andersson, Sebastian Lindholm nebo jen některý z inženýrů Hyundaie. V Itálii se však stále hlasitěji mluvilo o tom, že za volantem seděl bývalý tovární jezdec například Peugeotu, Gilles Panizzi.
Toto jméno by odpovídalo i prohlášení šéfa týmu, Michela Nandana, který řekl, že za vývojem vozu by měl stát zkušený jezdec. Právě od Peugeotu se tito dva znají. Během prvního oficiálního testu ujel tým s i20 WRC 550 kilometrů a zkoušel rozdílná nastavení. Hlavní pozornost se během třídenního testu však upírala k motoru 1,6l turbo.
Tým vyslal do Itálie na ostrov Sardinie své zástupce, kteří sedm měsíců před oficiálním vstupem do MS prezentovali značku. Skupina lidí z týmu také vedla jednání s dalšími strany zúčastněnými v MS.
Pokud by měl stát Panizzi za vývojem vozu, soutěžním pilotem by měl být Juho Hänninen. Alespoň to vyplývá ze spekulací, které kolují německými weby. Ex-tovární jezdec Škody je přitom spojován se startem ve Finsku v Citroënu DS3 WRC.
Podle Němců by mělo oficiální potvrzení spolupráce přijít příští měsíc a Juho by se měl zapojit do vývoje. Dalšími jezdci, kteří by mohli mít šanci na zisk sedačky u Hyundaie jsou P.G. Andersson, Kris Meeke, Chris Atkinson, Thierry Neuville, Hayden Paddon nebo Kevin Abbring.