Čistění trati je zrovna v Mexiku poměrně hodně řešenou otázkou. Kdo otevírá cesty jednotlivých tratí RZ, je také poměrně dost čistí a "maluje" stopu ostatním závodníkům. Tato čest v Mexiku připadne Sébastienu Ogierovi, tentokrát se na ní ovšem může "těšit" více než kdy jindy, protože zrovna v Mexiku hraje čistění tratí jednu z největších rolí v celém kalendáři WRC.
Vyhlídky na poměrně silně handicapovaného Ogiera, který bude cesty čistit dva dny a který dokázal vyhrát první dva podniky sezony, dávají o to větší naději na slušný výsledek Jarimu-Mattimu Latvalovi. Ten ve Švédsku poměrně brzy zahodil šance na obhajobu svého loňského vítězství. Ze soutěže se pak v neděli dobrovolně stáhl, aby mohl využít možnosti dodatečného nastavení jeho Pola R WRC, které mu dávají pravidla.
"Na Rally Mexiko se těším, protože budu moci něco napravit a jako čtvrtý muž šampionátu budu mít optimální startovní pozici. Na první šotolinové soutěži roku může být startovní pozice rozhodující," říká jezdec továrního týmu Volkswagen, Jari-Matti Latvala.
I přes nulu z posledního podniku Latvala v žádném případě nepohřbil svoje šance na letošní titul. Fin ale ví, že si už nemůže dovolit další přehmat. "Ve Švédsku jsem nechal ležet důležité mistrovské body. To dnes patří k tomuto sportu a už se k tomu nemůžu vracet. Teď se musím dívat dopředu a vytěžit z toho to nejlepší. Když se bude někdo dívat do historických knih, tak většina z mistrů světa bodovala na většině soutěží. Nemůžu si už tak dovolit další selhání," zakončil Jari-Matti.