Také ve Španělsku musel vzít Kevin Abbring zavděk pouze loňskou i20 WRC. V aktuálních autech jedou totiž Thierry Neuville, Dani Sordo a Hayden Paddon. Není tedy divu, že si Holanďan dělá starosti o svoji budoucnost. "Rád bych věděl, co mě vlastně čeká. Okolnost, že Thierry zůstává u týmu, mi v příštím roce zrovna nepomůže. To je jasné," začíná Kevin Abbring.
"Vyjednávám s Hyundai o příští sezoně, záleží to ale na tom, jak moc si mě budou chtít ponechat jako testovače a jak moc budou chtít investovat do mladého jezdce. Doufám, že ano a myslím, že bych si v příštím roce zasloužil deset soutěží," pokračuje Holanďan. Více soutěží je pro jezdce alfou a omegou všeho: "Když jsme před několika lety začali naši spolupráci, tak každý dopředu věděl, že pojedu nejvýše čtyři nebo pět soutěží za rok. Ale po každém roce roste můj skluz ve zkušenostech. Ten odstup bude větší."
Byl by pro jezdce řešením program ve WRC2 s novým Hyundai i20 R5? "Ano, pokud by to byl plnohodnotný program a byl pořádně připraven," míni Abbring. To bude ale těžké, protože Hyundai od začátku projektu i20 R5 hlásá, že se bude jednat o zákaznický projekt. Toho si je vědom také pilot: "Hyundai sleduje politiku - a já sdílím tento pohled - nezávodit proti zákazníkům. Nechceme být jako Škoda. Nechceme sami sobě dávat lepší auta, místo toho by měli mít všichni stejný materiál. Díky této filozofii nevidím žádnou šanci na WRC2 program." Ale znáte to, nakonec se mohou plány změnit...