Teoretická šance na slovenský titul v A7 byla dostatečnou motivací, spolujezdec tak měl v časovém harmonogramu i poznámky ohledně aplikace příslušných léků. První RZ pátečního dne znamenala pro posádku poslední místo ve třídě, po shakedownu byla vyměněna řada komponentů brzdového systému a místo sledování tratě pilot více sledoval chování vozu. Na následující zkoušce zapsala posádka nejrychlejší čas ve třídě a postupně smazala ranní ztrátu. Před poslední RZ pátečního dne byl „Pospa“ s Lasevičem ve vedení třídy o cca 23s, i poslední zkoušku však posádka vyhrála a za první den si připsala 20 bodů do Slovenského mistrovství.
Dopočet bodů zněl pro Pospíšila s Lasevičem jasně, pro zachování naděje na titul bylo třeba dojet druhý den nejhůře druzí s Vespremim za zády. Problémem byly i pilotovy dlaně s krvavými puchýři,které budily nevolnost u většiny přihlížejících, ve voze tak bylo třeba vyměnit volat za větší, nově doporučený menší volant již nebylo v silách pilota ovládat.
Druhý den začal pro posádku žluté Hondy téměř jako přes kopírák, hodiny na prochladlých pneumatikách po čekaní na obnovení zkoušky po havárii „Tibiho“ v první zatáčce znamenaly 20s ztrátu na Vespremiho, Kapušanský v silné Fábii vyhrál o „světelné roky“. Kopírování prvního dne pokračovalo, druhou zkoušku „Pospa“ vyhrál a zbytek dne posádka ukusovala vzniklou ztrátu.Do konce soutěže chyběly 2RZ a rozdíl mezi „Pospou“ a Vespremim byl 5,3 s ve prospěch Hondy. Městská zkouška se záludnými obrubníky znamenala ztrátu, rozdíl před poslední RZ mezi „Pospou“ a Vespremim byl 1,4s. Vespremi před poslední RZ měnil obě přední pneu za nové, bylo zřejmé, že do toho „půjde“ také. Po startu vedla část RZ proti ostrému slunci a posádka cítila ztrátu proti poslednímu průjezdu. Na zkoušce s řadou retardérů bylo třeba odložit ohledy na doposud netknutý vůz a krátit stopu kde se dalo. Po dojezdu do cíle zkoušky sice z vozidla vlály plasty z různých lemů,prahů a nárazníků, posádka se však radovala z druhého místa o 4,7s před Vespremim, zejména však z šance na slovenský titul ve třídě.
Krátce po návratu ze soutěže byl definitivně odbržděn nový dokončený „A“ motor, křivka vedoucí nad hodnotu 180kW dává příslib výrazného zrychlení vozidla. Košice tak budou tradičně soutěží, na které „Pospa“ jede o titul ve třídě. Přes jasný pragmatismus technického sportu jsou diskutovány iracionální obavy týmu z vyčerpaného sportovního štěstí v dané lokalitě, stále v živé paměti je soutěž,kdy Pospíšil s Vajíkem tlačili do cíle soutěže poškozenou Integru a tehdejší zisk titulu byl komentován většinou účastníků i samotnými aktéry, že štěstí mají vybráno na 10let dopředu….
TZ/POSPA Rally team