Jak dopadlo Mediasport MMČR?

Josef Janoušek, 21. října 2009, 15:16 Google+

Je dobojováno. Mediasport Mezinárodní mistrovství České republiky skončilo poslední soutěží a i když jsou výsledky zatím neoficiální, pojďme si projít celkové pořadí i pořadí v jednotlivých třídách.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
rally bohemia

rally bohemia | foto: www.rallyzone.cz | Turovský, Roman

Sdílejte článek

 

Začněme tím nejcennějším,  vítězstvím v celkovém pořadí Mediasport MMČR v rally. Vítězství obhájil Roman Kresta, ale jen velmi těsně před Václavem Pechem a třetím Janem Kopeckým, který absolvoval jen tři soutěže.

 

Celkové pořadí Mediasport MMČR

1.    Roman Kresta – Petr Gross Peugeot 207 S2000            
2.    Václav Pech – Petr Uhel Mitsubishi Lancer Evo IX
3.    Jan Kopecký – Petr Starý        Škoda Fabia S2000
4.    Pavel Valoušek – Zdeněk Hrůza    Pavel    Mitsubishi Lancer Evo IX
5.    Jaromír Tarabus – Daniel Trunkát    Fiat Grande Punto Abarth S2000
6.    Juho Hänninen – Mikko Markkula     Škoda Fabia S2000
7.    Vojtěch Štajf – Michal Ernst        Subaru Impreza Sti N14
8.    Ing. Václav Arazim – Julius Gál        Mitsubishi Lancer Evo IX
9.    Josef Peták – Alena Benešová        Peugeot 207 S2000
10.  Daniel Běhálek – Petr Černohorský    Subaru Impreza Sti N12

V celkovém pořadí tahal Václav Pech za kratší konec. Vše si ale vynahradil i díky bonusovým bodům z jednotlivých etap vítězstvím ve skupině N a třídě N4, kdy z prvního místa „sesadil" Romana Krestu. Třetí se opět umístil Jan Kopecký.

Skupina N+ třída N4

1.    Václav Pech – Petr Uhel            Mitsubishi Lancer Evo IX
2.    Roman Kresta – Petr Gross         Peugeot 207 S2000
3.    Jan Kopecký – Petr Starý        Škoda Fabia S2000
4.    Pavel Valoušek – Zdeněk Hrůza    Pavel    Mitsubishi Lancer Evo IX
5.    Jaromír Tarabus – Daniel Trunkát    Fiat Grande Punto Abarth S2000
6.    Juho Hänninen – Mikko Markkula     Škoda Fabia S2000
7.    Vojtěch Štajf – Michal Ernst        Subaru Impreza Sti N14
8.    Ing. Václav Arazim – Julius Gál        Mitsubishi Lancer Evo IX
9.    Josef Peták – Alena Benešová        Peugeot 207 S2000
10.  Daniel Běhálek – Petr Černohorský    Subaru Impreza Sti N12

Třídě N3 kraloval Egon Smékal, který když dojel do cíle, tak pokaždé zvítězil. Druhou příčku opanoval Martin Rada a třetí Josef Čermák.

Třída N3

1.    Egon Smékal – Jan Mastacan        Honda Civic Type R
2.    Martin Rada – Roman Petr        Alfa Romeo 147
3.    Josef Čermák – Anna Maťková        Renault Clio Sport
4.    Petr Křížek – Petr Chlup            Honda Civic Type R
5.    Robert Vodička – Karel Hédl        Honda Civic Type R

Ve třídě N2 byly k vidění jen vozy japonské Hondy a s nejvyšším počtem bodů mezi nimi kraloval Jan Jakubec, před Ondřejem Blaťákem a Václavem Dunovským.

Třída N2

1.    Jan Jakubec – Pavel Kačerovský        Honda Civic 1,6 VTi
2.    Ondřej Blaťák – Jakub Wagner        Honda Civic 1,6 VTi
3.    Václav Dunovský – David Šmeidler    Honda Civic 1,6 VTi
4.    Daniel Vladyka – Igor Norek        Honda Civic 1,6 VTi
5.    Petr Pelech – Michaela Urbášková    Honda Civic 1,6 VTi
6.    Michael Bartončík – Michal Mrlina    Honda Civic 1,6 VTi

V nejslabší třídě „sériových vozů“ byla klasifikována jen jediná posádka Michal Kravec – Ivan Krčma, jelikož jeho konkurent a ještě junior Jakub Urban nedokončil ani jedinou soutěž.

Třída N1

1.    Michal Kravec – Ivan Krčma        Škoda Fabia

Dvoukolkám kraloval Antonín Tlusťák, který dával přednost startům v Evropě, ale pokud se na startu domácího mistráku objevil, dokázal být nejrychlejší. Druhé místo patří Milanu Kneifelovi a třetí Janu Šlehoferovi.

2WD

1.    Antonín Tlusťák – Jan Škaloud        Citroen C2 S1600
2.    Milan Kneifl – Radim Strnad        Suzuki Ignis S1600
3.    Jan Šlehofer – Zbyněk Soběhart        Fiat Punto S1600
4.    Lukáš Pondělíček – Pavel Dresler    Citroen C2 R2 Max
5.    Jan Sýkora – Vít Houšť             Renault Clio R3
6.    Jiří Skoupil – Tomáš Singer        Fiat Punto S16000
7.    Jiří Trojan  - Eva Trojanová        Renault Clio R3
8.    Jiří Vlček – Martin Vlček        Peugeot 206 S1600
9.    Libor Šašek – Stanislav Viktora        Škoda Fabia
10.   Egon  Smékal – Jan Mastacan         Honda Civic Type R

Stejné pořadí můžeme vidět i v celkové klasifikaci skupiny A.

Skupina A

1.    Antonín Tlusťák – Jan Škaloud        Citroen C2 S1600
2.    Milan Kneifl – Radim Strnad        Suzuki Ignis S1600
3.    Jan Šlehofer – Zbyněk Soběhart        Fiat Punto S1600
4.    Lukáš Pondělíček – Pavel Dresler    Citroen C2 R2 Max
5.    Jan Sýkora – Vít Houšť             Renault Clio R3
6.    Jiří Skoupil – Tomáš Singer        Fiat Punto S16000
7.    Jiří Trojan  - Eva Trojanová        Renault Clio R3
8.    Jiří Vlček – Martin Vlček        Peugeot 206 S1600
9.    Egon  Smékal – Jan Mastacan         Honda Civic Type R
10.  Judr. Jan Vaňáč – Štěpán Palivec    Renault Clio R3

V nejsilnější Ačkové třídě se bojovalo až do poslední rychlostní zkoušky. Nakonec se z prvního místa  radoval Jiří Trojan před Janem Vaňáčem a Janem Sýkorou na totožných vozech Renault Clio R3.

Třída A7

1.    Jiří Trojan – Eva Trojanová        Renault Clio R3
2.    Judr. Jan Vaňáč – Štěpán Palivec    Renault Clio R3
3.    Jan Sýkora – Vít Houšť            Renault Clio R3
4.    David Tomek – Marek Zeman        Renault Clio R3
5.    Jiří Kulhan  - Richard nesvadba        Škoda Fabia RS TDI
6.    Josef Dvořák – Jan  Slavík         Škoda Fabia RS TDI
7.    Pavel Musil – Jiří Skořepa         Škoda Fabia TDI
8.    Miroslav Fišer – Hynek Středa        Ford Fiesta RS

Třídě A6 opět kraloval Antonín Tlusťák s C2 od Citroenu, před Milanem Kneifelem, který na poslední soutěži vytěžil z výpadku Lukáše Pondělíčka.

Třída A6

1.    Antonín Tlusťák – Jan Škaloud        Citroen C2 S1600
2.    Milan Kneifl – Radim Strnad        Suzuki Ignis S1600
3.    Lukáš Pondělíček – Pavel Dresler    Citroen C2 R2 Max
4.    Jiří Skoupil – Tomáš Singer        Fiat Punto S16000
5.    Jiří Vlček – Martin Vlček        Peugeot 206 S1600
6.    Jan Šlehofer – Zbyněk Soběhart        Fiat Punto S1600
7.    Tomáš Pletka – Petr Novák         Citroen C2 R2
8.    Michal Ballay – Tomáš Plachý        Citroen C2 R2 Max
9.    Antonín Matys – Aleš vaněček         Citroen C2 R2 Max
10.   Lukasz Habaj – Jacek Spentany        Citroen C2 R2 Max

Nejslabší třídu Ačkových soutěžních speciálů opanoval Vlastimil Hodaň s již legendární Škodou Felicia Kit Car. Druhé a třetí místo patřilo Liboru Šaškovi a Vladislavu Bernatíkovi s novějšími, ale ne tak výkonnými Fabiemi.

Třída A5

1.    Vlastimil Hodaň – František Poláček    Škoda Felicia 1,4 Kit-Car
2.    Libor Šašek – Stanislav Viktora        Škoda Fabia
3.    Vladislav Bernatík – Petr Machaň     Škoda Fabia 16V
4.    František Markvart – René Kilian    Škoda Fabia
5.    Jiří Janecký – Milan Pokorný        Škoda Fabia
6.    Milan Zeman – Jaroslav Vytasil        Škoda Fabia
7.    Pavel Mika – Karel Žáček        Škoda Fabia

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Jak dopadlo Mediasport MMČR?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Štajf, Vojtěch - Rajnoha, František

JUBILEJNÍ START VOJTĚCHA ŠTAJFA NA RALLY BOHEMIA

Rally Šumava (CZE)

Závodníci i fanoušci, v listopadu hurá do Klatov!

X Shift Gearboxes

Kdo vlastně je X Shift Gearboxes?

Minirally Cup

Slovenský Minirally Cup v galerii Kuby Machálka

Rally Bohemia (CZE)

Rally Bohemia přeje divákům bezpečné sportovní zážitky

Peugeot 208 Rally 4

PEUGEOT RALLY CUP ODSTARTUJE NA „BOHEMCE“

reklama

Doporučujeme

rally český krumlov

Trojan získal titul, o kterém rozhodla až poslední rychlostní zkouška poslední…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Rally Bohemia přeje divákům bezpečné sportovní zážitky

  2. Startovní listina Rally Bohemia je plná zajímavých jmen

  3. Filip Mareš vstoupí do sezóny s novým týmem i spolujezdcem

  4. PEUGEOT RALLY CUP ODSTARTUJE NA „BOHEMCE“

  5. Vančík Motorsport na (re)startu sezóny 2020

  6. Slovenský Minirally Cup v galerii Kuby Machálka

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud