Jak dopadlo Mediasport MMČR?

Josef Janoušek, 21. října 2009, 15:16 Google+

Je dobojováno. Mediasport Mezinárodní mistrovství České republiky skončilo poslední soutěží a i když jsou výsledky zatím neoficiální, pojďme si projít celkové pořadí i pořadí v jednotlivých třídách.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
rally bohemia

rally bohemia | foto: www.rallyzone.cz | Turovský, Roman

Sdílejte článek

 

Začněme tím nejcennějším,  vítězstvím v celkovém pořadí Mediasport MMČR v rally. Vítězství obhájil Roman Kresta, ale jen velmi těsně před Václavem Pechem a třetím Janem Kopeckým, který absolvoval jen tři soutěže.

 

Celkové pořadí Mediasport MMČR

1.    Roman Kresta – Petr Gross Peugeot 207 S2000            
2.    Václav Pech – Petr Uhel Mitsubishi Lancer Evo IX
3.    Jan Kopecký – Petr Starý        Škoda Fabia S2000
4.    Pavel Valoušek – Zdeněk Hrůza    Pavel    Mitsubishi Lancer Evo IX
5.    Jaromír Tarabus – Daniel Trunkát    Fiat Grande Punto Abarth S2000
6.    Juho Hänninen – Mikko Markkula     Škoda Fabia S2000
7.    Vojtěch Štajf – Michal Ernst        Subaru Impreza Sti N14
8.    Ing. Václav Arazim – Julius Gál        Mitsubishi Lancer Evo IX
9.    Josef Peták – Alena Benešová        Peugeot 207 S2000
10.  Daniel Běhálek – Petr Černohorský    Subaru Impreza Sti N12

V celkovém pořadí tahal Václav Pech za kratší konec. Vše si ale vynahradil i díky bonusovým bodům z jednotlivých etap vítězstvím ve skupině N a třídě N4, kdy z prvního místa „sesadil" Romana Krestu. Třetí se opět umístil Jan Kopecký.

Skupina N+ třída N4

1.    Václav Pech – Petr Uhel            Mitsubishi Lancer Evo IX
2.    Roman Kresta – Petr Gross         Peugeot 207 S2000
3.    Jan Kopecký – Petr Starý        Škoda Fabia S2000
4.    Pavel Valoušek – Zdeněk Hrůza    Pavel    Mitsubishi Lancer Evo IX
5.    Jaromír Tarabus – Daniel Trunkát    Fiat Grande Punto Abarth S2000
6.    Juho Hänninen – Mikko Markkula     Škoda Fabia S2000
7.    Vojtěch Štajf – Michal Ernst        Subaru Impreza Sti N14
8.    Ing. Václav Arazim – Julius Gál        Mitsubishi Lancer Evo IX
9.    Josef Peták – Alena Benešová        Peugeot 207 S2000
10.  Daniel Běhálek – Petr Černohorský    Subaru Impreza Sti N12

Třídě N3 kraloval Egon Smékal, který když dojel do cíle, tak pokaždé zvítězil. Druhou příčku opanoval Martin Rada a třetí Josef Čermák.

Třída N3

1.    Egon Smékal – Jan Mastacan        Honda Civic Type R
2.    Martin Rada – Roman Petr        Alfa Romeo 147
3.    Josef Čermák – Anna Maťková        Renault Clio Sport
4.    Petr Křížek – Petr Chlup            Honda Civic Type R
5.    Robert Vodička – Karel Hédl        Honda Civic Type R

Ve třídě N2 byly k vidění jen vozy japonské Hondy a s nejvyšším počtem bodů mezi nimi kraloval Jan Jakubec, před Ondřejem Blaťákem a Václavem Dunovským.

Třída N2

1.    Jan Jakubec – Pavel Kačerovský        Honda Civic 1,6 VTi
2.    Ondřej Blaťák – Jakub Wagner        Honda Civic 1,6 VTi
3.    Václav Dunovský – David Šmeidler    Honda Civic 1,6 VTi
4.    Daniel Vladyka – Igor Norek        Honda Civic 1,6 VTi
5.    Petr Pelech – Michaela Urbášková    Honda Civic 1,6 VTi
6.    Michael Bartončík – Michal Mrlina    Honda Civic 1,6 VTi

V nejslabší třídě „sériových vozů“ byla klasifikována jen jediná posádka Michal Kravec – Ivan Krčma, jelikož jeho konkurent a ještě junior Jakub Urban nedokončil ani jedinou soutěž.

Třída N1

1.    Michal Kravec – Ivan Krčma        Škoda Fabia

Dvoukolkám kraloval Antonín Tlusťák, který dával přednost startům v Evropě, ale pokud se na startu domácího mistráku objevil, dokázal být nejrychlejší. Druhé místo patří Milanu Kneifelovi a třetí Janu Šlehoferovi.

2WD

1.    Antonín Tlusťák – Jan Škaloud        Citroen C2 S1600
2.    Milan Kneifl – Radim Strnad        Suzuki Ignis S1600
3.    Jan Šlehofer – Zbyněk Soběhart        Fiat Punto S1600
4.    Lukáš Pondělíček – Pavel Dresler    Citroen C2 R2 Max
5.    Jan Sýkora – Vít Houšť             Renault Clio R3
6.    Jiří Skoupil – Tomáš Singer        Fiat Punto S16000
7.    Jiří Trojan  - Eva Trojanová        Renault Clio R3
8.    Jiří Vlček – Martin Vlček        Peugeot 206 S1600
9.    Libor Šašek – Stanislav Viktora        Škoda Fabia
10.   Egon  Smékal – Jan Mastacan         Honda Civic Type R

Stejné pořadí můžeme vidět i v celkové klasifikaci skupiny A.

Skupina A

1.    Antonín Tlusťák – Jan Škaloud        Citroen C2 S1600
2.    Milan Kneifl – Radim Strnad        Suzuki Ignis S1600
3.    Jan Šlehofer – Zbyněk Soběhart        Fiat Punto S1600
4.    Lukáš Pondělíček – Pavel Dresler    Citroen C2 R2 Max
5.    Jan Sýkora – Vít Houšť             Renault Clio R3
6.    Jiří Skoupil – Tomáš Singer        Fiat Punto S16000
7.    Jiří Trojan  - Eva Trojanová        Renault Clio R3
8.    Jiří Vlček – Martin Vlček        Peugeot 206 S1600
9.    Egon  Smékal – Jan Mastacan         Honda Civic Type R
10.  Judr. Jan Vaňáč – Štěpán Palivec    Renault Clio R3

V nejsilnější Ačkové třídě se bojovalo až do poslední rychlostní zkoušky. Nakonec se z prvního místa  radoval Jiří Trojan před Janem Vaňáčem a Janem Sýkorou na totožných vozech Renault Clio R3.

Třída A7

1.    Jiří Trojan – Eva Trojanová        Renault Clio R3
2.    Judr. Jan Vaňáč – Štěpán Palivec    Renault Clio R3
3.    Jan Sýkora – Vít Houšť            Renault Clio R3
4.    David Tomek – Marek Zeman        Renault Clio R3
5.    Jiří Kulhan  - Richard nesvadba        Škoda Fabia RS TDI
6.    Josef Dvořák – Jan  Slavík         Škoda Fabia RS TDI
7.    Pavel Musil – Jiří Skořepa         Škoda Fabia TDI
8.    Miroslav Fišer – Hynek Středa        Ford Fiesta RS

Třídě A6 opět kraloval Antonín Tlusťák s C2 od Citroenu, před Milanem Kneifelem, který na poslední soutěži vytěžil z výpadku Lukáše Pondělíčka.

Třída A6

1.    Antonín Tlusťák – Jan Škaloud        Citroen C2 S1600
2.    Milan Kneifl – Radim Strnad        Suzuki Ignis S1600
3.    Lukáš Pondělíček – Pavel Dresler    Citroen C2 R2 Max
4.    Jiří Skoupil – Tomáš Singer        Fiat Punto S16000
5.    Jiří Vlček – Martin Vlček        Peugeot 206 S1600
6.    Jan Šlehofer – Zbyněk Soběhart        Fiat Punto S1600
7.    Tomáš Pletka – Petr Novák         Citroen C2 R2
8.    Michal Ballay – Tomáš Plachý        Citroen C2 R2 Max
9.    Antonín Matys – Aleš vaněček         Citroen C2 R2 Max
10.   Lukasz Habaj – Jacek Spentany        Citroen C2 R2 Max

Nejslabší třídu Ačkových soutěžních speciálů opanoval Vlastimil Hodaň s již legendární Škodou Felicia Kit Car. Druhé a třetí místo patřilo Liboru Šaškovi a Vladislavu Bernatíkovi s novějšími, ale ne tak výkonnými Fabiemi.

Třída A5

1.    Vlastimil Hodaň – František Poláček    Škoda Felicia 1,4 Kit-Car
2.    Libor Šašek – Stanislav Viktora        Škoda Fabia
3.    Vladislav Bernatík – Petr Machaň     Škoda Fabia 16V
4.    František Markvart – René Kilian    Škoda Fabia
5.    Jiří Janecký – Milan Pokorný        Škoda Fabia
6.    Milan Zeman – Jaroslav Vytasil        Škoda Fabia
7.    Pavel Mika – Karel Žáček        Škoda Fabia

Vytisknout

Diskuze: Jak dopadlo Mediasport MMČR?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Rentor RallyCup Bochoř

Rentor RallyCup v Přerově

Rally Morava (CZE)

Martin Lehký: „Závodění mi dělá hezčí den a hezčí život.“

Valašská Rally (CZE)

Valašská rally ValMez letos otevře seriál sprintrally

Kohn, Filip

Švédská houpačka pro FilipaKohna a Toma Woodburna

Dohnal, René - Švec, Roman

Šampión ERT René Dohnal se vrací na české tratě

Rally Kopná (CZE)

Michal Kolář: „Do nové sezony s novým vozem.“

reklama

Doporučujeme

rally český krumlov

Trojan získal titul, o kterém rozhodla až poslední rychlostní zkouška poslední…

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud