Začněme tím nejcennějším, vítězstvím v celkovém pořadí Mediasport MMČR v rally. Vítězství obhájil Roman Kresta, ale jen velmi těsně před Václavem Pechem a třetím Janem Kopeckým, který absolvoval jen tři soutěže.
Celkové pořadí Mediasport MMČR
1. Roman Kresta – Petr Gross Peugeot 207 S2000
2. Václav Pech – Petr Uhel Mitsubishi Lancer Evo IX
3. Jan Kopecký – Petr Starý Škoda Fabia S2000
4. Pavel Valoušek – Zdeněk Hrůza Pavel Mitsubishi Lancer Evo IX
5. Jaromír Tarabus – Daniel Trunkát Fiat Grande Punto Abarth S2000
6. Juho Hänninen – Mikko Markkula Škoda Fabia S2000
7. Vojtěch Štajf – Michal Ernst Subaru Impreza Sti N14
8. Ing. Václav Arazim – Julius Gál Mitsubishi Lancer Evo IX
9. Josef Peták – Alena Benešová Peugeot 207 S2000
10. Daniel Běhálek – Petr Černohorský Subaru Impreza Sti N12
V celkovém pořadí tahal Václav Pech za kratší konec. Vše si ale vynahradil i díky bonusovým bodům z jednotlivých etap vítězstvím ve skupině N a třídě N4, kdy z prvního místa „sesadil" Romana Krestu. Třetí se opět umístil Jan Kopecký.
Skupina N+ třída N4
1. Václav Pech – Petr Uhel Mitsubishi Lancer Evo IX
2. Roman Kresta – Petr Gross Peugeot 207 S2000
3. Jan Kopecký – Petr Starý Škoda Fabia S2000
4. Pavel Valoušek – Zdeněk Hrůza Pavel Mitsubishi Lancer Evo IX
5. Jaromír Tarabus – Daniel Trunkát Fiat Grande Punto Abarth S2000
6. Juho Hänninen – Mikko Markkula Škoda Fabia S2000
7. Vojtěch Štajf – Michal Ernst Subaru Impreza Sti N14
8. Ing. Václav Arazim – Julius Gál Mitsubishi Lancer Evo IX
9. Josef Peták – Alena Benešová Peugeot 207 S2000
10. Daniel Běhálek – Petr Černohorský Subaru Impreza Sti N12
Třídě N3 kraloval Egon Smékal, který když dojel do cíle, tak pokaždé zvítězil. Druhou příčku opanoval Martin Rada a třetí Josef Čermák.
Třída N3
1. Egon Smékal – Jan Mastacan Honda Civic Type R
2. Martin Rada – Roman Petr Alfa Romeo 147
3. Josef Čermák – Anna Maťková Renault Clio Sport
4. Petr Křížek – Petr Chlup Honda Civic Type R
5. Robert Vodička – Karel Hédl Honda Civic Type R
Ve třídě N2 byly k vidění jen vozy japonské Hondy a s nejvyšším počtem bodů mezi nimi kraloval Jan Jakubec, před Ondřejem Blaťákem a Václavem Dunovským.
Třída N2
1. Jan Jakubec – Pavel Kačerovský Honda Civic 1,6 VTi
2. Ondřej Blaťák – Jakub Wagner Honda Civic 1,6 VTi
3. Václav Dunovský – David Šmeidler Honda Civic 1,6 VTi
4. Daniel Vladyka – Igor Norek Honda Civic 1,6 VTi
5. Petr Pelech – Michaela Urbášková Honda Civic 1,6 VTi
6. Michael Bartončík – Michal Mrlina Honda Civic 1,6 VTi
V nejslabší třídě „sériových vozů“ byla klasifikována jen jediná posádka Michal Kravec – Ivan Krčma, jelikož jeho konkurent a ještě junior Jakub Urban nedokončil ani jedinou soutěž.
Třída N1
1. Michal Kravec – Ivan Krčma Škoda Fabia
Dvoukolkám kraloval Antonín Tlusťák, který dával přednost startům v Evropě, ale pokud se na startu domácího mistráku objevil, dokázal být nejrychlejší. Druhé místo patří Milanu Kneifelovi a třetí Janu Šlehoferovi.
2WD
1. Antonín Tlusťák – Jan Škaloud Citroen C2 S1600
2. Milan Kneifl – Radim Strnad Suzuki Ignis S1600
3. Jan Šlehofer – Zbyněk Soběhart Fiat Punto S1600
4. Lukáš Pondělíček – Pavel Dresler Citroen C2 R2 Max
5. Jan Sýkora – Vít Houšť Renault Clio R3
6. Jiří Skoupil – Tomáš Singer Fiat Punto S16000
7. Jiří Trojan - Eva Trojanová Renault Clio R3
8. Jiří Vlček – Martin Vlček Peugeot 206 S1600
9. Libor Šašek – Stanislav Viktora Škoda Fabia
10. Egon Smékal – Jan Mastacan Honda Civic Type R
Stejné pořadí můžeme vidět i v celkové klasifikaci skupiny A.
Skupina A
1. Antonín Tlusťák – Jan Škaloud Citroen C2 S1600
2. Milan Kneifl – Radim Strnad Suzuki Ignis S1600
3. Jan Šlehofer – Zbyněk Soběhart Fiat Punto S1600
4. Lukáš Pondělíček – Pavel Dresler Citroen C2 R2 Max
5. Jan Sýkora – Vít Houšť Renault Clio R3
6. Jiří Skoupil – Tomáš Singer Fiat Punto S16000
7. Jiří Trojan - Eva Trojanová Renault Clio R3
8. Jiří Vlček – Martin Vlček Peugeot 206 S1600
9. Egon Smékal – Jan Mastacan Honda Civic Type R
10. Judr. Jan Vaňáč – Štěpán Palivec Renault Clio R3
V nejsilnější Ačkové třídě se bojovalo až do poslední rychlostní zkoušky. Nakonec se z prvního místa radoval Jiří Trojan před Janem Vaňáčem a Janem Sýkorou na totožných vozech Renault Clio R3.
Třída A7
1. Jiří Trojan – Eva Trojanová Renault Clio R3
2. Judr. Jan Vaňáč – Štěpán Palivec Renault Clio R3
3. Jan Sýkora – Vít Houšť Renault Clio R3
4. David Tomek – Marek Zeman Renault Clio R3
5. Jiří Kulhan - Richard nesvadba Škoda Fabia RS TDI
6. Josef Dvořák – Jan Slavík Škoda Fabia RS TDI
7. Pavel Musil – Jiří Skořepa Škoda Fabia TDI
8. Miroslav Fišer – Hynek Středa Ford Fiesta RS
Třídě A6 opět kraloval Antonín Tlusťák s C2 od Citroenu, před Milanem Kneifelem, který na poslední soutěži vytěžil z výpadku Lukáše Pondělíčka.
Třída A6
1. Antonín Tlusťák – Jan Škaloud Citroen C2 S1600
2. Milan Kneifl – Radim Strnad Suzuki Ignis S1600
3. Lukáš Pondělíček – Pavel Dresler Citroen C2 R2 Max
4. Jiří Skoupil – Tomáš Singer Fiat Punto S16000
5. Jiří Vlček – Martin Vlček Peugeot 206 S1600
6. Jan Šlehofer – Zbyněk Soběhart Fiat Punto S1600
7. Tomáš Pletka – Petr Novák Citroen C2 R2
8. Michal Ballay – Tomáš Plachý Citroen C2 R2 Max
9. Antonín Matys – Aleš vaněček Citroen C2 R2 Max
10. Lukasz Habaj – Jacek Spentany Citroen C2 R2 Max
Nejslabší třídu Ačkových soutěžních speciálů opanoval Vlastimil Hodaň s již legendární Škodou Felicia Kit Car. Druhé a třetí místo patřilo Liboru Šaškovi a Vladislavu Bernatíkovi s novějšími, ale ne tak výkonnými Fabiemi.
Třída A5
1. Vlastimil Hodaň – František Poláček Škoda Felicia 1,4 Kit-Car
2. Libor Šašek – Stanislav Viktora Škoda Fabia
3. Vladislav Bernatík – Petr Machaň Škoda Fabia 16V
4. František Markvart – René Kilian Škoda Fabia
5. Jiří Janecký – Milan Pokorný Škoda Fabia
6. Milan Zeman – Jaroslav Vytasil Škoda Fabia
7. Pavel Mika – Karel Žáček Škoda Fabia