Více již k testování Jiří Švec, hlavní tvůrce bloku BP NOTE: „Po vzniku mnoha prototypů nadešel čas vyzkoušet blok v ostrém nasazení a získat postřehy, náměty či kritické připomínky pro doladění jeho finální podoby. S ohledem na náš cíl, kterým je připravit produkt, který bude splňovat ty nejvyšší nároky, jsme chtěli testování bloku BP NOTE uskutečnit v co nejtěžších podmínkách. Volba proto padla na Barum Czech Rally Zlín, tedy soutěž, která je známá jako jedna z nejnáročnějších v seriálu mistrovství Evropy. S blokem BP NOTE bychom rádi oslovili jak zkušené, tak začínající spolujezdce, spolujezdce z absolutní špičky i ty, kteří startují ve vozech nižších tříd. Potěšil nás proto jak velký zájem o testování jako takové, tak i struktura zájemců, díky které jsme do testu mohli vybrat posádky doslova napříč celým startovním polem.“
Které posádky tedy absolvovaly 44. Barum Czech Rally Zlín s nepřehlédnutelnými bloky BP NOTE? Na čele startovní listiny to byli populární Pavel Valoušek junior s půvabnou a neméně populární spolujezdkyní Martinou Šlehoferovou. Otrokovický pilot, který má na kontě i mnoho startů v soutěžích WRC, již v minulosti dokázal na Barum Rally vybojovat pódiové umístění a byl tedy po právu považován za jednoho z možných „černých koní“ závodu. Z početného pole speciálů R2 se do testu zapojili dravý Jan Lunga se spolujezdcem Ondřejem Koubkem (Škoda Fabia R2) a Daniel Zpěvák navigovaný Jaroslavem Blažkem (Peugeot 208 R2). V závěru startovního pole pak blok BP NOTE testovaly dvě zástupkyně něžného pohlaví, spolujezdkyně Veronika Havelková (Honda Civic Vti) a Martina Picková (Škoda Fabia). Posledním účastníkem testu byl v rámci doprovodného závodu Rally Legend ještě začínající spolujezdec Jakub Oral (Trabant P800 RS).
O tom, že blok BP NOTE dokázal již během testování svými kvalitami oslovit zkušené i začínající spolujezdce, svědčí jak ohlasy nejzkušenější účastnice testu, Martiny Šlehoferové, tak nejméně zkušeného účastníka, Jakuba Orala. Martina Šlehoferová: „Nikdy jsem nepoužívala blok určený přímo pro spolujezdce, takže jsem se testování zúčastnila především ze zvědavosti. Na bloku BP NOTE hodnotím kladně vyšší gramáž listů, používám lihový fix a v případě BP NOTE mi nepropisoval. Také jsou super záložky, kterými lze oddělit jednotlivé rychlostní zkoušky bez používání lepítek. Celkově jsem na bloku BP NOTE ocenila přehlednost, širokou škálu možností a variabilní řádkování. Dalším spolujezdcům proto blok BP NOTE určitě doporučuji, mne z převážné části maximálně vyhovoval.“ Jakub Oral pak hodnocení Martiny Šlehoferové doplnil o svůj pohled: „Hlavním motivem, proč jsem chtěl blok BP NOTE vyzkoušet bylo, že se jednalo o moji první zkušenost se spolujezdcováním a chtěl jsem hned zkusit něco, co by mi můj rozjezd usnadnilo. Blok vypadal velmi stylově a kvalitně zpracovaný už na fotografiích a realita to jen potvrdila. S malým odstupem času si stojím za názorem, že tento blok je skvělá věc. Hodně mi pomohl jak při přepisování rozpisu tak při závodě, proto bych ho dalším spolujezdcům určitě doporučil. Myslím si, že zejména začínajícím spolujezdcům velice usnadní práci na závodech.“
Ostrý test bloku BP NOTE tedy proběhl nad očekávání úspěšně a naskýtá se otázka, kdy bude blok k dispozici prvním zájemcům? Jiří Švec: „Testování pro nás bylo nesmírně cenným zdrojem poznatků a proto i my jej hodnotíme více než kladně. Chtěl bych ještě jednou poděkovat všem zúčastněným posádkám za skvělou spolupráci a poskytnutou zpětnou vazbu. Přestože si blok od účastníků vysloužil jednoznačně pozitivní hodnocení, získali jsme i několik námětů pro jeho další zdokonalení, které bychom rádi zapracovali. Netroufám si tak odhadnout, zda se nám finální podobu bloku podaří uvést ještě před posledními podniky letošní sezony, nebo až po jejím skončení. Potenciálním zájemcům proto doporučuji sledovat naše webové stránky bpnote.com nebo profil BP NOTE na facebooku.“