"S FIA jsme byly v úzkém kontaktu během celého vývoje vozu, abychom měli jistotu, že náš výklad pravidel se s tím jejich shoduje," uvání Gerard Quinn, šéf evropského oddělení motorsportu, s tím, že všechny náležitosti by měli být hotovy již tento týden.
Homologací však vývoj vozu neskončí, práce na některých částech budou pokračovat i po startu ve Švédsku. "Práce na diferenciálu byly velmi hektické do poslední chvíle, pracuje se ještě na detailech v motoru a v oblasti vstřikování paliva," přiznává Christian Loriaux. "Předpisy týkající se motoru nebyly známy až do prvního května loňského roku a proto stále ještě probíhá jeho vývoj. V homologaci bude ještě na drobné změny prostor."
Fiesta WRC měla debutovat již na Arctic Rally. Půběh testů byl ale zkomplikován nehodou Latvali a poprvé se tak nová zbraň postaví na start až ve Švédku. Připraveno by mělo být devět vozů.
Zdroj: rallyonline.pl