Po švédském mrazu na všechny čeká mexické horko. Ve vysokých nadmořských výškách v okolí města León jsou vždy docela speciální podmínky. Ve výšce 2 737 metrů nad mořem je spousta RZ v mlze. I přibližně 300 koňové motory závodních speciálů ztratí až 30% svého výkonu. Většinou jsou tratě rychlostních zkoušek rychlé, ale zatáčkovité s tvrdým podkladem. Některé pasáže jsou ale docela písčité, specielně po druhých průjezdech továrních jezdců, kdy jejich čtyřkolky WRC tratě trochu “rozryjí“.
Po kuriózní situaci ze Švédska, kdy poslední RZ musel jet Petterův navigátor, se teď Nor do Mexika těší a cítí se být na šotolinu dobře připraven. „Těším se na to, až poprvé pojedu s DS3 na šotolině. Během našeho testu jsme se soustředili na nalezení ideálního setupu pro Mexiko. Myslím, že se nám to povedlo.“
Petter v Mexiku v roce 2008
Solberg má v ruce ještě jedno další eso. Vzhledem k tomu, že mu po Švédsku naleží až pátá pozice v průběžném pořadí, pojede v Mexiku během úvodního dne až jako pátý. To je jistá výhoda, protože jezdci jedoucí před ním trať vyčistí od volné šotoliny a Solberg tak bude mít více gripu. „Jet jako pátý je opravdu dobré. Myslím, že startovní pozice bude jedním z klíčových faktorů pro tuto rally.“
Vloni byl Petter v Mexiku druhý. V napínavém finále porazil Sébastiena Ogiera na poslední zkoušce. Francouz tak skončil jen o pár vteřin třetí.