Zamýšlené změny v pravidlech WRC nebyly nakonec předloženy Světové radě FIA ke schválení. To nám bylo prezentovány jako hlavní výsledek posledního zasedání WRC Komise. Nicméně o technických změnách, které by měly být platné od roku 2017, panují dále nejasnosti - a to nejen u zapsaných značek, ale také u možného navrátilce, Toyoty. Japonci čekají na nějaký jasný signál, kterým směrem se bude MS v rally v budoucnu ubírat.
Faktem ale je, že aktuální týmy nechtějí žádné velké tehnické změny. Vozy segmentu B (tedy malé vozy) by měly i nadále zůstat základem pro World Rally Car. Toyotě ale záleží na tom, aby byla auta výkonnější, dostala více volnosti v optickém vyvedení auta a aerodynamice. Dle jejich názoru by se tím zlepšila ve WRC show.
Co si ale představuje FIA, to v servisním parku zatím stále nikdo neví. Oficiálně by měly být technické požadavky představeny do konce roku, alespoň to lidé zodpovědní za tuto oblast v minulosti často zdůrazňovali. Mnoho času tedy nezbývá, před tímto zveřejněním se ale určitě nedočkáme žádných novinek z tábora Toyoty z Japonska, respektive německého Kolína nad Rýnem.