Sébastien Ogier využil na Korsice příležitost - došlo tam totiž ke společnému focení jezdců pro účely akce FIA "Bezpečnější provoz na silnicích". Francouz přitom promluvil se šéfem FIA, Jeanem Todtem. Položil mu přímou otázku: "Kdy vlastně mluvíme o bezpečnosti?"
Právě za nepříznivých podmínek, které panovaly na Korsice, totiž jezdci dost hořekovali nad omezenou volbou pneumatik, kterou mají k dispozici. Zároveň jim pravidla neumožňovala dořezávání pneumatik.
Současná pravidla dovolují pouze jeden profil pro závodění na asfaltu - ten musí fungovat za mokra i sucha, odlišnosti jsou pouze na běhounu gumy. Todt se nenechal dlouho pobízet a ihned uplatnil informace získané na místě.
Po jeho zásahu je dovoleno to, co se Michele Mouton nedařilo prosadit měsíce - dodatečné dořezávání pneumatik. První soutěží, od které vstoupila tato změna v platnost, je Španělská rally. Dořezávání je ale povolené jenom v případě hodně vydatných srážek. Svolení k tomu musí dát navíc oficiální činovníci.