Francouzi se na prvních dvou soutěžích moc nepředvedli, a tak není divu, že jsou až 4. mezi týmy. Citroën přitom čerpal rok volno na vývoj vozu, proto jej mnozí považovali, po odchodu Volkswagenu, za favorita. Jenže jezdci na Monte Carlu a ve Švédsku s C3 WRC hodně bojovali - Meeke pokaždé havaroval.
"Naše výsledky na prvních dvou soutěžích roku jdou převážně na vrub nedostatečné přípravy. Nezaměřili jsme se na opravdové závodní podmínky. V Mexiku je situace jiná, protože C3 WRC ujela během testů nejvíc kilometrů právě na šotolině. Proto všichni věříme v lepší výsledky," říká Laurenta Fregosiho.
Citroën v Mexiku nasadil Meekea a Lefebvra, v Argentině pojede Meeke a Breen. Mladíci v obou soutěžích, ve kterých alespoň jeden z nich nepojede, absolvují alespoň seznamovací jízdy. Na Korsice a dále (samozřejmě s výjimkou Argentiny) už pojedou 3 C3 WRC - psali jsme zde.
Podle Yvese Mattona, šéfa továrního týmu, se technici hodně naučili během testu, který předcházel Rally Mexico: "Zaměřili jsme se na určitá základní nastavení, to nám pomohlo najít oblasti, ve kterých bylo třeba se zlepšit. Krisovi pomohla v pátek startovní pozice, snad tedy znovu nastartoval svoji sezonu. Stéphane snad získá body pro tým."