Severní Ir vedl soutěž MS na Korsice do doby, než u motoru u jeho C3 WRC došlo k fatálnímu poškození jen několik málo kilometrů před cílem RZ6. Do té doby dvojice Kris Meeke / Paul Nagle vedla soutěž asi o 16 vteřin a ve Francii se po jejich vítězství z Mexika z minulého měsíce prezentovala v dobré formě.
"Nejde neříct, že jsme velice zklamaní. Všechno šlo dobře, všechno vypadalo dobře. Teď, takřka na konci [této zkoušky], když se podívám na splity, tak bychom odsud [z RZ6] odjížděli se 17 vteřinovým vedením a do cíle by nám zbývaly čtyři měřené testy," řekl Kris Meeke pro britský Autosport. Jezdec přitom dostal varování, že něco není v pořádku, asi minutu před tím, než jeho rally skončila.
"Začalo to být nedotáčivé v některých pravých zatáčkách, což mi přišlo divné, pak asi o kilometr později jsem si všiml, že přední levou větrací mřížkou začal vycházet nějaký olej. Ihned poté jsem dostal varování o tlaku oleje na mé přístrojové desce. Tou dobou jsme byli prakticky na konci zkoušky, když jsem ale dal nohu na plynový pedál, tak se propadla."
Jakmile se auto dostalo do servisu, tak Citroën samozřejmě začal vyšetřovat, co se pokazilo. Yves Matton, šéf týmu britskému Autosportu řekl: "Teď to zkoumáme. Detaily nevím. Víme, že motor je rozbitý a není možné zítra startovat." Během dnešní dopolední sekce přitom Citroën přišel o dvě ze svých tří aut, když Stéphane Lefebvre havaroval na úvodním testu sekce.