K poskytování služeb, cílení reklam a analýze návštěvnosti využíváme soubory cookie. Používáním webu s tímto vyjadřujete souhlas. Další informace

Latvala: Před Argentinou jsme ve srovnání s Mexikem zapracovali na nastavení diferenciálu

iMotorSport.cz, 28. dubna 2017, 11:57 Aktualizováno 28.4.2017, 19:18 Google+

Začátek letošní sezony WRC se zatím odehrával na čtyřech různých površích. Největší problémy zatím Toyota měla na šotolinových tratích v Mexiku, kde Yarisy WRC na špičku nestačily. Z pohledu Toyoty je špatné, že tento povrch v šampionátu MS v rally převažuje.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Dokáže Jari-Matti Latvala na šotolině v Argentině zajet lepší výsledek než na šotolině v Mexiku?

Dokáže Jari-Matti Latvala na šotolině v Argentině zajet lepší výsledek než na šotolině v Mexiku? | foto: Red Bull

Sdílejte článek

Během Rally Argentina, kterou dokázal v roce 2014 vyhrát, Jari-Matti Latvala očekává, že by mu poslední vylepšení auta, která společně s týmem nalezli na testech před soutěží, mohly dovolit přiblížit se těm nejlepším a dát tak zapomenout na nepovedenou soutěž v Mexiku.

"Vždycky jsem na soutěži v Argentině měl velmi dobrý pocit. Už jsme tam dokonce vyhráli a vloni jsme byli na čele, dokud nás nepotkal problémy a my v sobotu odpoledne nevylétli z trati. První dva dny jsou velmi rychlé a cesty jsou navíc docela široké, zatímco poslední den je pomalejší a techničtější se speciálkami obsahujícími množství zatáček. Navíc meteorologické podmínky by mohly být docela špatné, zvláště mlha," říká Jari-Matti Latvala.

img-responsive

Latvala letos s Yarisem předvedl slušné výkony na Monte Carlu i na Korsice, exceloval ve Švédsku, jen v Mexiku to mohlo být lepší. Zadaří se mu na šotolině v Argentině lépe než v Mexiku? | foto: Joel Martin, RallyZone.cz

"Stejně tak jako cesty mají sklon k tomu být měkké a písčité, tak je zde obecně docela dobrý grip. Na testech jsem zvláště zaměřil svoji práci na seřízení diferenciálu, nemyslím si totiž, že v Mexiku byl ideální. Navíc je to bod, který bych chtěl pro Argentinu zvláště vylepšit, naštěstí jsme pro to [diferenciál] našli docela dobré řešení," uzavřel Fin.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Latvala: Před Argentinou jsme ve srovnání s Mexikem zapracovali na nastavení diferenciálu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Uvidíme Sébastiena Ogiera v DTM?

Ogier by si v září mohl na Red Bull Ringu vyzkoušet závod DTM

Ostberg, Mads - Eriksen, Torstein

Citroën zvažuje velkou změnu v set-upu C3 WRC pro Rally Finland

Rally Bohemia (CZE)

45. Rally Bohemia 2018 ve zpětném zrcátku

Traiva RallyCup - březen

Dominik Stříteský - rally mne hodně baví.

Rally Sardinia (ITA)

Wilson: Ogier boj o letošní titul ještě zdaleka neodepsal

M-Sport ve spolupráci s Fordem připravil novou aerodynamiku v zadní části pro Fiestu WRC

M-Sport testuje ve finských lesích novou aerodynamiku Fiesty WRC

Rally Bohemia (CZE)

Minařík racing na Rally Bohemia s poháry pro Dohnala i Krajču

Rally Bohemia (CZE)

KIT Racing vyšel na Bohemce na prázdno

Rally Bohemia (CZE)

Životní výsledek Sandry Pokorné na Rally Bohemia

Rally Bohemia (CZE)

Bohemka ve fotogalerii Honzy Duška

reklama
reklama

Doporučujeme

Czech Drive

Výstava CZECH DRIVE nabídne bohatý program a řadu lákadel

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Ogier by si v září mohl na Red Bull Ringu vyzkoušet závod DTM

  2. 45. Rally Bohemia 2018 ve zpětném zrcátku

  3. Dominik Stříteský - rally mne hodně baví.

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud