AGROTEC IVECO rally 2007 - nová divácká místa

ar1, 24. března 2007, 13:53 Google+

3. AGROTEC IVECO rally 2007 ve dnech 20. a 21. dubna bude součástí nově vypsaného šestidílného šampionátu mistrovství republiky.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Nejdříve je na programu páteční noční sekce, na kterou naváže sobotní etapa a erzety nejen mezi vinicemi. Pořadatelé připravili i několik diváckých míst. Některá jsme představili v tiskové zprávě v minulém týdnu, další představujeme dnes.

Divácká místa třetího ročníku hustopečské soutěže budou značena písmeny a bude jich celkem 12.Připomínáme, že na rychlostních zkouškách se v průběhu pátku a soboty můžete setkat s následujícími diváckými místy.

RZ 1 – A a B.
RZ 2, 4, 7 – C a D.
RZ 3, 6, 9 -  E, F a G.
RZ 5, 8, 10 – H, I, J, K a L.
Servisní areál – SA.

Sobota 21. dubna nabídne následující  úseky a divácká místa.

RZ 3, 6, a 9
Divácké místo E – se nachází jižně od obce Němčičky.

Popis při pohledu z vozidla:

Na úzkém pravá do rychlé levé přes mírný horizont, brzda, retardér kolem ostrůvku  (pravá-levá) a s kopce dolů.

Popis výhledu z místa:

Vozidla přijíždí zprava levou zatáčkou přes horizont, brzdí, následuje ostrá pravá, dále levá a sjezd dolů k dalšímu retardéru, do kterého dobržďují (už v dálce) a odbočují vlevo.

Divácké místo F – se nachází u obce Bořetice

Popis při pohledu z vozidla:

Klesání na úzkém, střídání rychlá levá, rychlá pravá, dobrždění na uskákaném asfaltu a prudké odbočení vpravo opět na úzké.

Popis výhledu z místa:

Vozidla přijíždí zatáčkovitým klesáním zprava, dobržďují, odbočují vpravo o odjíždí směrem od místa.

Divácké místo G – nad obcí Velké Pavlovice, přístup výhradně pěšky z obce
Popis při pohledu z vozidla:

Na konci stoupání brzda, pravá, 50 metrů levá, 30 metrů pravá a do kopce na úzké mezi stromy.

Popis výhledu z místa:

V místě jsou dvě stanoviště, zajímavý je pohled z nákladové rampy (vozidla přijíždí na konec stoupání, brzdí do pravé, projíždí přímo pod rampou a odbočují vlevo).

RZ  5, 8 a 10
Divácké místo H – ve stejném místě jako divácké místo B ( tedy nad obcí Hustopeče na hlavní silnici)
Popis při pohledu z vozidla:

Sjezd na úzkém uskákaném asfaltu, v levé brzda do další levé, výjezd na hlavní do pravé, 50 m a levá vlásenka.

Popis výhledu z místa:

Stanoviště 1 na hlavní silnici – vozidla vyjedou přes mírnou nerovnost zleva do pravé zatáčka a stoupají do kopce do levé.

Stanoviště 2 na svahu nad silnicí – vozidla vyjíždí zprava z levé úzké zatáčky přes nerovnost do levé na hlavní silnici a následuje pravá, stoupání 50 metrů a levá vlásenka za diváky.

Vozidla přijíždí zprava levou zatáčkou přes horizont, brzdí, následuje ostrá pravá, dále levá a sjezd dolů k dalším retardéru, do kterého dobržďují (už v dálce) a odbočují vlevo.

Divácké místo I – se nachází v obci Kurdějov
Popis při pohledu z vozidla:

Klesání na širokém, brzda, nájezd na úzký mostek přes terénní nerovnost, ostrá úzká levá, 80 metrů, brzda, odbočení ostře doleva na úzký mostek a ihned za ním ostře doprava na široko.

Popis výhledu z místa:

V místě jsou tři stanoviště s různými výhledy.

Divácké místo J – nad obcí Křepice, přístup výhradně pěšky z obce
Popis při pohledu z vozidla:

Rychlá levá, brzda a úzké odbočení vpravo přes horizont na úzkou šotolinu.

Popis výhledu z místa:

V místě jsou dvě stanoviště, jedno umístěné tak, že vozidla přijíždí zprava kolem plotu a před diváky odbočují vpravo na šotolinu. Druhé je umístěno před lesem, vozidla přijíždějí proti, odbočují vpravo na šotolinu.

Divácké místo K – v obci Nikolčice
Popis při pohledu z vozidla:

Klesání na úzkém, brzda a odbočení na široko doprava, levá na širokém a pravá vlásenka.

Popis výhledu z místa:

V místě jsou dvě stanoviště, jedno umístěné tak, že vozidla přijíždějí proti, odbočují vpravo na široký asfalt. Druhé na svahu za obcí nad vlásenkou, vozidla přijíždí zprava, projíždí vlásenku a točí doleva.

Divácké místo L – v obci Diváky

V tomto diváckém místě bude komentovaná divácká zóna, takže divák bude mít aktuální přehled o dění na celé trati. Hlasatel bude rovněž oznamovat cílové časy této RZ.

Popis při pohledu z vozidla:

Z kopce dolů, brzda na širokém, v pravé široké odboč vpravo na úzko, přes horizont dobrzdí do levé ostré, 50 metrů přírodní retardér okolo ostrůvku, 80 metrů retardér v křižovatce 100 metrů cíl RZ.

Popis výhledu z místa:

V místě jsou tři stanoviště.

Stanoviště 1 – u kostela – vozidla projíždí za diváky kolem kostela a následně po vyjetí z vracáku přijíždí zprava , brzdí  do přírodního retardéru ( pravá do pravé ) okolo ostrůvku a akcelerují k dalšímu retardéru.

Stanoviště 2 – uprostřed návsi (pozor omezená kapacita). Vozidla přijíždí přes horizont, brzdí do pravého vracáku, pokračují před stanoviště 1, po vyjetí z retardéru zrychlí a zpomalí před dalším retardérem v křižovatce a akcelerují do cíle.

Stanoviště 3 – na komunikaci směr Radostice. Vozidla přijíždí proti do přírodního retardéru, odbočují vpravo, akcelerují a brzdí do dalšího retardéru.

Do startu 3. AGROTEC IVECO RALLY 2007 zbývá nyní právě zhruba měsíc. Mapa diváckých míst pro oba dny i s potřebnými přejezdy a s vyznačením míst se zákazem zastavení bude umístěna na stránkách www.agrotecautoklub.cz. Programy soutěže s mapkami i veškerými informacemi pak budou těsně před termínem jejího konání a v době konání k dispozici na benzínových pumpách na Hustopečsku a na obvyklých místech. Základní situační mapka soutěže je rovněž zveřejněna v časopisu Rally, který vyšel právě v minulých dnech.

Značení odboček k jednotlivým místům bude provedeno šipkami, které budou vycházet ze silnice č. 425 Brno – Břeclav v úseku mezi Velkými Němčicemi a odbočkou na Velké Pavlovice. Tato komunikace je přirozenou páteřní komunikací přesunů mezi jednotlivými diváckými místy. Diváky prosíme, aby při přejezdech používali výhradně vyznačené trasy a nepokoušeli se vyhledávat různé zkratky polními nebo lesními cestami.

Ze zajímavých posádek, které se v minulých dnech přihlásily ke startu, můžeme jmenovat Ludvíka Otto se Subaru Impreza, či poměrně úspěšného polského jezdce Marcina Dobrowolskiho s Peugeotem 206 XS. Již dříve byl  přihlášen Josef Semerád, či Vladimír Barvík, oba s Lancery EVO IX., dva nejrychlejší  muži loňské MČR ve sprintrallye.

Celá trať má plánovanou délku 273,78 km, z toho 10 RZ měří 125,31 km. Trať se oproti loňsku změnila přibližně ze 70%.

Tisková zpráva AGROTEC IVECO RALLY

Filip Kohn v Maďarsku vítězný, nyní jej čeká Rally Croatia

Valašská Rally (CZE)

Valašská rally - fotogalerie Kuby Machálka

Valaška láká do ValMezu už na sobotu

Březík, Adam - Krajča, Ondřej

Samohýl Škoda Team přezbrojil na Škodu Fabia RS Rally2

Rallysprint Halenkovice (CZE)

Rallysprint Halenkovice

reklama

Doporučujeme

Gavlák, Peter

Gavlák si udržuje vedení, Neumann chyboval