Řecká Akropolis Rally má stále reputaci nejtěžší šotolinové soutěže na starém kontinentu, což bude stoprocentně platit i v letošním ročníku. Na auta i posádky čeká náročná trať s množstvím uvolněných kamenů, zřejmě tradiční bude i počasí s teplotami kolem
Minimum zkušeností s produkčními vozy přinesly týmu řadu nových poznatků i nečekané překvapení. „Ač jsem to vůbec nečekal, náš Citroën C2 S1600 je mnohem lépe připraven na podobné tratě než produkční vůz,“ konstatoval jihlavský pilot.
Charakter tratí Akropolis Rally se po léta nemění. Obrovskou výzvou však letos bude
„Nějaké větší cíle si před startem nedávám. Auto jsme dodělali na posledních chvíli, což nás stálo hodně úsilí. Moc jsem s ním ani nenajezdil. Jelikož nám o nic nejde, spíše se budu snažit jet takticky a pokusím se dojet zdárně až do cíle,“ uzavřel Prokop.
Soutěž odstartuje dnešní superspeciálkou v devatenáct hodin řeckého času (18 hodin v Česku), o víkendu čeká na posádky dalších dvacet zkoušek o celkové délce
Tisková zpráva Jipocar Racing Teamu