Prohlídka vozu Fiat Punto S1600 posádky Jan Šlehofer – Renáta Mourková po havárii v Pelhřimově se ukázalo, že karoserie si vyžádá složitější a komplikovanější opravu. V té době ještě nebyla také dokončena oprava druhého fiatu, s nímž v Hustopečích havarovali Jiří Skoupil a Tomáš Singer. Protože však toto vozidlo dospělo do vyššího stadia oprav, rozhodlo vedení týmu, že se soustředí na dokončení přípravy právě tohoto automobilu. Navíc někteří mechanici si stále ještě užívali dovolené, takže posádka s číslem 2 Skoupil – Singer se musela startu ve Zlíně ve prospěch jedničky týmu Jana Šlehofera a Zbyňka Soběharta vzdát.
Vůz s registrační značkou 10R0002 dostal novou zářivě červenou barvu a v pondělí poprvé zavrčel. Šlehofer najezdil nedaleko Přeštic asi 50 km a konstatoval, že mezi oběma auty není prakticky žádný rozdíl.
Posádka i celý tým se do Zlína těší a doufají v dobrý výsledek. V čele klasifikace Mediasport mezinárodního mistrovství republiky je ve skupině A stále kroměřížská dvojice Petr Zedník - Milan Pražák, ale jen o sedm bodů. Systém bodování je založen na principu škrtání tří nejhorších výsledků sezony, takže v tomto světle je na tom posádka týmu ROTO Plzeň vcelku dobře.
Barum Rally bude ovšem velmi náročná soutěž s řadou nesmírně kvalitních soupeřů. To platí především o Slovácích Jozefu Bérešovi a Róbertu Müllerovi v Suzuki Swift S1600, který startuje s prioritou FIA B a domácí posádce Antonín Tlusťák - Jan Škaloud s Citroënem C2 S1600.
Nesmíme zapomínat ani na Josefa Sedláčka s dvoulitrovým renaultem a několik dalších zahraničních pilotů. Podobná konkurence se u nás letos ještě nesešla, takže Barum Rally bude pro Jana Šlehofera opravdu perná zkouška ohněm.
TZ/ROTO Plzeň