Týmoví kolegové odjeli na sněhem pokrytých cestách poblíž Kallu za čtyři dny skoro 1000 km. Tým byl společně se společností Michelin spokojen s dosaženými výsledky, kterých se dosáhlo při teplotách mezi -17 °C až 3 °C. Obě posádky také měly možnost testovat za tmy a vyzkoušet si tak pravděpodobné podmínky, se kterými se potkají při únorové švédské rallye.
Roman Kresta: „Hlavním cílem testu bylo seznámit se s vozem a týmem. Profesionalita týmu na mě udělala velmi dobrý dojem a snadno jsem se do něj začlenil. Vůz byl skvěle připraven, při jeho nastavení jsme vycházeli z předchozích zkušeností týmu ze Švédska a nemuseli jsme ho nijak zásadně měnit. Počasí ukázalo dvě tváře a kvůli tomu to bylo obtížné. V sobotu bylo pod nulou a na cestě byl krásně ujetý sníh s ledem a auto na něm hezky drželo. V neděli se však oteplilo a navíc pršelo, na cestě tak byla břečka, takže to bylo těžší. Ale jsem rád, že jsem si mohl vyzkoušet i tyto podmínky. S Tonim velmi dobře spolupracujeme, známe se už dlouho a je to hodně pohodový kluk. Věřím, že spolu vytvoříme dobrý tým.“
Malcolm Wilson, technický ředitel: „Bohužel jsem se nemohl testu osobně zúčastnit, ale to, co mi řekli Chris Gray (týmový inženýr) a oba jezdci, bylo extrémně povzbuzující. Toni odjel přes 600 km a Roman 350 km, oba si první den zvykali na vůz, poté se věnovali testům pneumatik Michelin. Testovali jsme na stejné trati jako loni a Toni jezdil srovnatelné časy s Markko Märtinem. Také Roman po třech jízdách držel tempo. Poprvé jsme jeli s našim motorem a jeho výkon a spolehlivost mě povzbudila. Celkově vzato to byly čtyři pozitivní dny.“
Další testy jsou naplánovány na víkend před rallye Monte Carlo v lednu 2005. Přesný datum bude oznámen později.
Foto: Ford Motor Company