Soutěž byla poznamenána rozmary počasí, kdy trať na některých místech pokrýval sníh a na pneu bez hřebíků to byl docela očistec.
Některé posádky se už před soutěží omluvily, a ty co zůstaly a dojely do cíle, vlastně vyhrály.
Po prvné sekci, která měla dvě zkoušky vedl polský jezdec. Dvě vteřiny za ním byl Mirek Jakeš, který startoval za podpory Milana Pantálka, který se rozhodl tohoto talentovaného jezdce podporovat. Velké překvapení bylo třetí místo Roberta Kořistky, který poprvé v závodě osedlal Mitsubishi Evo IX z dílen Jarka Orsáka. Před RZ 1 odstoupil Sýkora, když trucovala elektronika jeho Mitsubishi, Jana Dohnala zase nepustily na start zdravotní důvody. Ze stejných důvodů odstoupil po RZ 2 Peták. V RZ 2 havaroval Tomaštík s Imprezou WRC, vozidlo má jen lehce poškozené LP kolo. Po výletu mi mo trať a neovladatelnost Ingise na tomto povrchu odstupuje posádka Pavlína Tydlačková s Pavla Fričová.
Třetí a sedmá rychlostní zkouška byla pro nebezpečnost zrušena.A tak čtyřku vyhrává Kořistka a dostává se do vedení. Štajf s Imprezou R4 postupuje na místo čtvrté. Pátá rychlostní zkouška je ve znamení stejného času Kořistky a Jakeše. Jenže pozdní příjezd do následující ČK znamená 20 vteřin pro Jakeše a 40 pro Kořistku s ve vedení je rázem polský pilot. Březík havaroval.Zdáhala, který si hrál na bobra a snažil se porazit menší strom, což se povedlo, ale naštěstí posádka je v pořádku, ale Subaru potřebuje karosářsku opravu. Šestou zkoušku vyhrává Jakeš před Štajfem. Zajímavostí je, že 5 posádek je v 8 vteřinách.
Po druhém servisu si už polský pilot pohlídal vítězství, ale neměl to jednoduché. Jakeš útočil jak mohl, ale vítězství na svou stranu už vybojovat nedokázal. V cíli ztratil na poslkou posádku 12,2 vteřiny. Třetí byl ve svém prvním vystoupení se silným vozem Kořistka, který se před poslední sekcí smířil se třetím místěm, na vítěze ztratil 31,2 vteřiny. Další minutu zpět za ním byl Miroslav Plíhal, s Octavií WRC v novém designu Království železnic. Páté místo patří Lumíru Firlovi s Evo IX, šestý je nakonec Vojtěch Štajf s Františkem Rajnohou, sedmé místo patří Jaroslavu Pešlovi s EVO IX. Absolutně největší hvězda soutěže je pro mne posádka Šimurda – Dlouhý, která se silnou Škodou 130 LR je celkově na místě osmém. Devátý je Rober Adolf s Petrem Grossem a Fabií S 2000 z dílen Kresta Racing. Desáté místo a první dvoukolkou v cíli je velmi rychle jednoucí Martin Vopatřil s Lukášem Kostkou a Škodou Fabia R2.
Cíl spatřilo 51 posádek ze 76. Další soutěží je Galaxy GRS Rally Lužické Hory (MČR-S)na konci dubna.