Kolem Toniho Gardemeistera je v posledním roce docela ticho. Vloni byl továrním jezdcem Suzuki ve WRC, poté se v lednu svezl v Monte Carlu s Abarthem S2000 a zasoutěžil si v Rally národů v Mexiku. To Finovi pochopitelně nestačí, a tak podobně jako Chris Atikinson nebo Gigi Galli pracuje na svém návratu.
„Je to opravdu velmi těžké, když musíte sedět doma a na soutěže se jen dívat. Utíká Vám takhle mládí. Chci zpět do auta a chci bojovat, závodit,“ říká Gardemeister. Konkrétní plán pro rok 2010 ale Fin zatím nemá: „Moc bych chtěl nějaký kokpit. Ještě letos bych se rád svezl v pár soutěžích. Ale v příštím roce už chci soutěžit opět na nejvyšší úrovni, tedy WRC nebo IRC.“
Monaco 2009, Fiat S2000, Toni Gardemeister - Tomi Tuominen
Gardemeisterovi se vozy S2000 moc líbí, stejně tak jako koncept IRC: „Je velmi zajíme zde závodit. Tyto stroje jsou jako stará auta z rally. Můžete s nimi jezdit na limitu a pořád jsou trošku syrová.“ V IRC se navíc objevuje více strojů než ve WRC. Zatím ale musí vzít Toni za vděk, podobně jako většina dalších “nezaměstnaných“ pilotů, starty v národních podnicích. „Musíme počkat, jak se vyvine situace ohledně vozů WRC a kdy začnou platit nová pravidla,“ zakončuje Toni.